nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Iulie

Info

Lovitura sub centura publicitatii la tutun

In eforturile sale de aliniere la standardele si cerintele europene Guvernul Romaniei aplica o lovitura puternica producatorilor de tutun, si companiilor care beneficiaza de pe urma timpilor si spatiului de publicitate pe care marii producatori de tutun contracteaza.

Advert Channel se lanseaza din toamna

Christina Aguilera, fata rea de la Sketchers

Pana si Dumnezeu “fura” de la Intel

Graffitti Rural, publicitate si OZN-uri

BBC Prime vine si in Romania prin MMD Public Relations

Draft Londra semneaza ultima campanie online Saab

Sapte dintre cei mai buni DJ la Liberty Parade

Coca-Cola ramane cel mai valoros brand pe plan mondial

Designerii pot castiga 40.000$ in campania "Dream It. Create It. Win It."

mai multe articole...

Comunicate

United Communications „a dat-o” pe englezeste cu International House

Agentia United Communications a dezvoltat recent pentru clientul sau, International House, o campanie de vanzari pentru cursurile de limbi straine, conceptul campaniei punand accentul pe ideea ca oricine poate invata cele mai cunoscute si uzitate limbi internationale chiar la ele „acasa”. Engleza, in Anglia la Londra, italiana la Roma, iar spaniola la Barcelona.

Coca-Cola si Lowe redescopera clasicul

Simfest isi asteapta concurentii pana pe 10 August

Peugeot - primul mare cont integrat al Mercury Promotions

MTV este cel mai tare brand media in 2004

United Communications si Medicover spun "da" marilor performante

Electrolux aniverseaza 85 de ani de inovatii

ABSOLUT VANILIA se lanseaza pe Internet

Amigo Frappe priveste vara cu lejeritate

SUNSILK Volume+ a adaugat putin “UAU!” prietenei sale Laura

mai multe articole...

Tendinţe

Gherila marketing si razboiul adevarat: Marcile americane stiu sa reziste pe baricadele anti-americanismului

Gherila marketing si razboiul adevarat: Marcile americane stiu sa reziste pe baricadele anti-americanismului

Companiile americane ca Ford, McDonald's, Kodak sau Coca-Cola spun ca, pana acum, extinderea anti-americanismului nu ar fi afectat marcile lor. Cauza ar fi aceea ca, prin sofisticatele tehnici de marketing pe care le folosesc marile marci americane pe pietele globale, multi oameni vad aceste produse originare din SUA drept bine inradacinate in spatiul lor national.

mai multe articole...

Dpdv

Razboiul din Irak s-a vandut mai bine decat pacea (1)

Razboiul din Irak s-a vandut mai bine decat pacea (1)

Inainte de campania propriu-zisa, razboiul din Irak a insemnat o formidabila batalie ideologica, in care Casa Alba a utilizat cele mai sofisticate tehnici de marketing, puse in scena de prestigioase[...]

mai multe articole...

recomandă

Citeşte:

AMP condamna un nou act de agresiune impotriva presei

Coty Beauty organizeaza primul seminar dedicat artei parfumurilor

Astazi a aparut numarul 5 al revistei „Idei in Dialog”

Lansarea primului autobuz de transport interurban realizat in Romania din fonduri exclusiv private


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server