Lovitura sub centura publicitatii la tutun
In eforturile sale de aliniere la standardele si cerintele europene Guvernul Romaniei aplica o lovitura puternica producatorilor de tutun, si companiilor care beneficiaza de pe urma timpilor si spatiului de publicitate pe care marii producatori de tutun contracteaza.
Advert Channel se lanseaza din toamna
Christina Aguilera, fata rea de la Sketchers
Pana si Dumnezeu “fura” de la Intel
Graffitti Rural, publicitate si OZN-uri
BBC Prime vine si in Romania prin MMD Public Relations
Draft Londra semneaza ultima campanie online Saab
Sapte dintre cei mai buni DJ la Liberty Parade
Coca-Cola ramane cel mai valoros brand pe plan mondial
Designerii pot castiga 40.000$ in campania "Dream It. Create It. Win It."
United Communications „a dat-o” pe englezeste cu International House
Agentia United Communications a dezvoltat recent pentru clientul sau, International House, o campanie de vanzari pentru cursurile de limbi straine, conceptul campaniei punand accentul pe ideea ca oricine poate invata cele mai cunoscute si uzitate limbi internationale chiar la ele „acasa”. Engleza, in Anglia la Londra, italiana la Roma, iar spaniola la Barcelona.
Coca-Cola si Lowe redescopera clasicul
Simfest isi asteapta concurentii pana pe 10 August
Peugeot - primul mare cont integrat al Mercury Promotions
MTV este cel mai tare brand media in 2004
United Communications si Medicover spun "da" marilor performante
Electrolux aniverseaza 85 de ani de inovatii
ABSOLUT VANILIA se lanseaza pe Internet
Amigo Frappe priveste vara cu lejeritate
SUNSILK Volume+ a adaugat putin “UAU!” prietenei sale Laura
Gherila marketing si razboiul adevarat: Marcile americane stiu sa reziste pe baricadele anti-americanismului
Companiile americane ca Ford, McDonald's, Kodak sau Coca-Cola spun ca, pana acum, extinderea anti-americanismului nu ar fi afectat marcile lor. Cauza ar fi aceea ca, prin sofisticatele tehnici de marketing pe care le folosesc marile marci americane pe pietele globale, multi oameni vad aceste produse originare din SUA drept bine inradacinate in spatiul lor national.
Razboiul din Irak s-a vandut mai bine decat pacea (1)
Inainte de campania propriu-zisa, razboiul din Irak a insemnat o formidabila batalie ideologica, in care Casa Alba a utilizat cele mai sofisticate tehnici de marketing, puse in scena de prestigioase[...]