“Imi place sa incerc mereu ceea ce este nou si ma bucur de faptul ca SUNSILK ma surprinde tot timpul cu produse si premii pe gustul meu”, ne-a spus Laura Barbu din Constanta.
Laura a participat la campania SUNSILK VOLUME+ “Vrei sa fii bine vazuta? Adauga “UAU!” parului si personalitatii tale!” si este câstigatoarea marelui premiu, un Citroen C3 plin de personalitate.
Laura are 25 de ani si ne-a marturisit: “Sunt bucuroasa ca SUNSILK VOLUME+ a adus parului meu un plus de stralucire si de volum. Iar de premiu ce sa mai zic… abia astept sa-mi plimb prietenele, apoi colegii iar in final... sotul.”
In perioada campaniei au mai fost acordate prin tragere la sorti 1460 de uscatoare de par PHILIPS, SUNSILK oferind extra-premii si primelor 300 de participante care s-au grabit sa-i accepte provocarea.
In aceeasi perioada s-a desfasurat si o ampla campanie de sampling a cremei active pentru volum, prin care SUNSILK a reusit sa ajunga mai aproape de peste 200.000 de prietene din intreaga tara.
Mereu atenta la problemele lor, SUNSILK le pregateşte în continuare o multime de premii dintre cele mai placute.