nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

SUNSILK Volume+ a adaugat putin “UAU!” prietenei sale Laura

“Imi place sa incerc mereu ceea ce este nou si ma bucur de faptul ca SUNSILK ma surprinde tot timpul cu produse si premii pe gustul meu”, ne-a spus Laura Barbu din Constanta.

Laura a participat la campania SUNSILK VOLUME+ “Vrei sa fii bine vazuta? Adauga “UAU!” parului si personalitatii tale!” si este câstigatoarea marelui premiu, un Citroen C3 plin de personalitate.

 

Laura are 25 de ani si ne-a marturisit: “Sunt bucuroasa ca SUNSILK VOLUME+ a adus parului meu un plus de stralucire si de volum. Iar de premiu ce sa mai zic… abia astept sa-mi plimb prietenele, apoi colegii iar in final... sotul.”

 

In perioada campaniei au mai fost acordate prin tragere la sorti 1460 de uscatoare de par PHILIPS, SUNSILK oferind extra-premii si primelor 300 de participante care s-au grabit sa-i accepte provocarea.

 

In aceeasi perioada s-a desfasurat si o ampla campanie de sampling a cremei active pentru volum, prin care SUNSILK a reusit sa ajunga mai aproape de peste 200.000 de prietene din intreaga tara.

Mereu atenta la problemele lor, SUNSILK le pregateşte în continuare o multime de premii dintre cele mai placute.

Data publicării: 20 iulie 2004 | 07:54
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Zone Vision schimba prefixul - 10 ani de prezenta constanta in Romania

Fotbal si Adidas la MTV

European Drinks lanseaza „FRUTTIA”

Ce mai lung clip animat electoral


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server