MTV este printre cele mai bune cinci branduri media din lume, pentru al cincilea an consecutiv, conform unui studiu pentru cel mai valoros brand (Best Global Brands by Value) facut de Business Week si Interbrand's.
In acest an MTV s-a clasat pe locul 47, fata de 46 anul trecut, dar cu 3% in plus la valoarea companiei. Motivul de baza atribuit cresterii MTV si pozitionarii acestuia pe locul 1 in categoria media este faptul ca avem de a face cu o marca ce 'exceleaza in a crea comunitati si avand un statut de cult (asemanator fenomenului Apple iPod/iTunes), prezentei noastre globale si cresterea puternica a Viacom. (Interbrand, Lisa Marsala)
Interbrand, liderul in consultanta de marca si autorul clasamentului anual "al celor mai bune marci globale", publicat de Business Week, combina strategia riguroasa si analiza practicii managementului de consultanta cu spiritul antreprenorial si creativ al brandingului si designului. Aceasta companie ofera o gama larga de servicii de consultanta care ajuta clientul in crearea, imbunatatirea, mentinerea si evaluarea celor mai importante active de care dispun - marcile lor. Fondata in 1974, Intrebrands are filiale in 30 de orase din mai mult de 20 de state ale lumii si clienti din sectoare economice importante.
MTV este autoritatea in muzica catre care tinerii adulti se indreapta pentru a afla ce se intampla si ce se va intampla in muzica si in cultura populara. MTV ajunge in peste 387 milioane de case din intreaga lume si este brandul media #1 in lume. MTV ofera privitorilor muzica ce defineste o generatie. MTV ofera de asemenea toate lucrurile de care tinerii sunt pasionati, de la moda, stil de viata si sport, pana la atitudine, politica si creativitate, toate prin perspectivele muzicii. Numai MTV poate oferi programe mereu proaspete, directe, inovatoare, amuzante si orientate catre publicul tanar, care nu se pot gasi in alte parti.
Acum doi ani pe data de 15 iunie, piata romaneasca s-a imbogatit cu inca un brand de valoare si anume MTV Romania. Dupa o perioada de acomodare pe piata romaneasca, perioada ce a avut parte de evenimete aliniate la brandul general, MTV s-a aliniat la standardele mondiale ale brand-ului prin prisma pietei muzicale romanesti. Incercand sa impuna calitate pe piata muzicala romaneasca, nu peste mult timp vom putea sa facem cunostiinta cu noua generatie MTV, dar de acesta data, una romaneasca 100%. Toate acestea datorandu-se MTV-ului, o retea care transcede orice piedici, care ajunge dincolo de bariere pentru oricine poate vedea, aude si care poseda un televizor.