nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Coca-Cola si Lowe redescopera clasicul

Vara, mai mult poate decat in timpul anului, e vremea promotiilor. Iar pentru compania Coca-Cola, promotiile de vara au devenit deja traditie. Anul acesta, cu ajutorul Lowe, Coca-Cola redescopera clasicul: in perioada 12 iulie – 23 august, “Noua colectie de pahare clasice!" poate ajunge pe masa oricarui consumator de Coca-Cola, Coca-Cola light si Fanta portocale.

Mecanismul promotiei este simplu – colectand trei capace galbene (create exclusiv pentru aceasta promotie) de pe sticlele de Coca-Cola, Coca-Cola light si Fanta portocale de 2L, impatimitii acestor bauturi racoritoare castiga garantat un pahar de colectie Coca-Cola. “Evocand traditia distractiei Coca-Cola, “Noua colectie de pahare clasice!" consta din trei modele diferite de pahare, cu un design original, ce invita consumatorii fideli in atmosfera petrecerilor americane ale anilor ‘40-’50, cu muzica retro, distractie maxima si mai ales multa Coca-Cola. Titlul promotiei “Noua colectie de pahare clasice!" si design-ul paharelor sunt un concept original Lowe”, Claudia Porojan, Client Service.

 

Comunicarea “Noii colectii de pahare clasice!" va fi sustinuta la punctele de vanzare (prin postere, bannere si materiale de decor ce poarta amprenta acestei atmosfere retro), dar si pe pagina web a companiei Coca-Cola (www.coca-cola.ro) si pe masinile flotei de vanzari. In plus, campania de comunicare are si o componenta TV – “Esti intr-un club. Drum&base, lumini reci, lumea danseaza. Deodata un cuplu se apropie intr-un sarut exhibitionist insa… sarutul lor e, de fapt, un sarut de film clasic – buzele abia se ating, ea are capul dat pe spate, el o tine de mijloc… Dulce-desuet, naiv si intr-un contrast flagrant cu prezentul. Anii ‘40 au revenit, prin paharele clasice Coca-Cola”, Mihai Coliban, Creative Director.

 

“La filmare, actorii s-au sarutat de vreo 30 de ori: ea era absolut exasperata, iar el facea pe resemnatul fara sa-i prea iasa. Am simtit recunostinta in ochii lui la fiecare dubla ceruta de Andreea, regizoarea spotului. Cea mai tare faza a fost ca, intr-un sarut plin de elan, actorul i-a tras actritei un cap in gura. Prilej cu care s-a si teminat filmarea si-am plecat cu totii la birou sa ne citim tonele de mail-uri.” – Petru Teodorescu, Copywriter.

 

Regizat de Andreea Paduraru, DOP - Alex Sterian, spotul a fost produs de Tandem Film Production, motion graphics & postproductia au fost asigurate de Rasterpoint, iar casa de productie audio a fost Yama Studios. Spotul ruleaza pe ProTV, Antena1, TVR1, MTV, Prima TV, Acasa TV si B1TV in perioada 27 iulie - 23 august.

Echipa care ofera “Noua colectie de pahare clasice” este formata din Dana Ichim, Natalia Predut si Constantin Ferseta (Coca-Cola Romania), iar din partea Lowe - Mihai Coliban (Creative Director), Petru Teodorescu (Copy),  Bogdan Danailescu si Cristina Virschi (Art), Ioana Gligor si Claudia Porojan (Client Service).

Data publicării: 29 Iulie 2004 | 10:07
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Fotbal si Adidas la MTV

Zone Vision schimba prefixul - 10 ani de prezenta constanta in Romania

McDonald’s: de la clown, la personaje fierbinti

Banca UniCredit Romania a oferit la Ateneul Roman din Bucuresti un spectacol unic de opera cu ”Arena di Verona”


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server