Mercury Promotions isi confirma astfel capacitatea de a deveni agentie „through-the-line”.
Mercury Promotions a cistigat contul Peugeot in urma unei licitatii la care a concurat cu NextCap si Brands&Bears. Acesta este primul mare cont integrat al agentiei si demonstreaza capacitatea acesteia de a parcurge drumul catre categoria agentiilor through-the-line din advertisingul românesc.
Mercury va adapta si realiza atit campanii de ATL pentru televiziune, radio si presa scrisa, cit si conceperea si implementarea activitatilor de BTL si PR. Noul cont va permite agentiei sa foloseasca in mod integrat toate serviciile pe care le ofera: creatie ATL, BTL, evenimente speciale, PR, direct marketing, precum si reteaua nationala de care dispune, coordonata prin cinci birourile regionale.
Acesta este primul succes de anvergura al noii echipe construite de Mercury in ultimul an. „Licitatia a provocat un mare entuziasm in cadrul agentiei si toata lumea s-a implicat la maxim. La efortul de creatie au participat citeva echipe care au venit – unele din proprie initiativa – cu propuneri extrem de interesante si care au adus o contributie semnificativa la impresia generala pe care am facut-o in prezentare”, spune Mihaela Conea, Client Service Director.
La rindul sau, Radu Miu, Director General Mercury Promotions, declara: „Este o mare onoare pentru noi sa adaugam un cont ca Peugeot in portofoliul nostru. Vom avea acum ocazia sa demonstram calitatea serviciilor integrate pe care le oferim astazi, o continuare fireasca a serviciilor premium de BTL furnizate de-a lungul anilor clientilor nostri multinationali.”
Conceptul creativ ales de Peugeot a fost realizat de Ionut Tocitu – Senior Art Director, Eduard Einhorn – Art Director si Ciprian Banica – Copywriter, coordonati de Darlan Moraes Jr. – Creative Director, ultima „achizitie” a Mercury. Intregul cont este coordonat de Mihaela Conea – Client Service Director, Carmen Dinu – Account Manager si Mihai Scortea – Strategic Planner.