Saab va lansa o campanie integrate de marketing si publicitate, cel mai important efort online de marketing intreprins vreodata de producatorul de automobile, in incercarea de ridicare a vanzarilor.
Campania online a fost gndita de agentia Draft Londra si se concentreaza pe berlina-sport Saab 9-3 si Saab 9-3 Convertible precum sip e Saab 9-5 Saloon.
Reclamele online urmaresc ca oamenii sa constientizeze ca masinile sunt acum mai usor de achizitionat datorita ofertelor lansate de Saab.
Una dintre reclame, un pop-up full screen, “imprastie” o sumedenie de fluturi ce isi iau zborul pe monitorul vizitatorului. Sloganul original suna astfel: "A range of turbos means butterflies come as standard." Aceasta este urmata e o fotografie insotita de sloganul "Convertible by name, convertible by nature."
Reclamele sunt semnate de Andrew Forsyth iar art director a fost Jake Rusznyak. Partea de digital design a fost realizata de Helen Wallace. Reclamele vor fi postate pe siteurile Lastminute.com, WhatCar.co.uk si Handbag.com.