nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Tempo Advertising castiga al 5-lea premiu international pentru spotul

Agentia a castigat premiul I la Festivalul International de Publicitate de la Moscova, aceasta fiind cea de-a doua distinctie internationala obtinuta anul acesta, dupa Mobius Awards de la Los Angeles pentru spotul "Jackson Five" - client Europa FM.

Tempo Advertising adauga inca o distinctie in portofoliul de premii internationale - locul I la Festivalul International de Publicitate de la Moscova (MIFA) editia a 13-a. Lucrarea inscrisa in concurs si desemnata castigatoarea sectiunii "Mass Media" a fost spotul TV "Restaurantul" realizat pentru Ziarul Financiar. Premiul obtinut la Moscova este cea de-a cincea distinctie internationala castigata de Tempo Advertising pentru acest spot, dupa Golden Drumstick la Portoroz, Golden Hammer la Festivalul International al Tarilor Baltice, trofeul pentru "Cel mai Bun Spot TV" obtinut la Festivalul Ad’Or din 2003 si diploma de finalist la sectiunea "Low Budget Commercial Films" a Festivalului Ad Spots Awards din Italia. Lucrarea a fost selectata de Alexander Luerzer pentru a fi inclus in Luerzer Arhive, alaturi de cele mai bune 70 de spoturi din lume.

 

"Spotul este valoros prin universalitatea limbajului, iar distinctiile obtinute confirma acest lucru; fie ca ne-am prezentat in Slovenia, Italia, Rusia, Tarile Baltice sau Romania, juriile de specialitate, alcatuite din specialisti internationali si oameni de creatie de la nivel local au tinut sa rasplateasca imaginatia agentiei", a declarat Dragos Grigoriu.

Spotul "Restaurantul" a fost singura lucrare romaneasca premiata la MIFA. Competitia a reunit un numar de peste 300 de lucrari inscrise de agentii internationale de publicitate in cadrul a 15 categorii. Juriul a fost format din Mike Everett - Creative Director Lowe Worldwide London, Basil Mina - Creative Director Leo Burnett Central & Eastern Europe, regizorul Yaroslav Chevazhevskiy - Vitaliy Kokoshko - General Director Kinograph, Vitaliy Paukov - Creative Director Volga Media, Maria Zakharova - Creative Director NFQ, Stephan Gelineo - General Director Bird Maxima, Maxim Nesterenko- Creative Director Prior.

 

Despre spot

 

Spotul a fost realizat de o echipa formata din Dragos Grigoriu, Sorin Tranca - copywriter si Camelia Efrimov - Production Manager, din partea TEMPO. Regia ii apartine lui Radu Muntean, iar Tudor Lucaciu a semnat imaginea. Casa de productie este Carter Film reprezentata de Razvan Sabie. Muzica spotului este interpretata de Peggy Lee, iar melodia se numeste "Them there eyes". Spotul a fost filmat intr-o singura zi la o terasa din complexul studentesc Grozavesti din Bucuresti.

 

Despre MIFA

 

Festivalul International de publicitate de la Moscova (www.festival.ru) este organizat in fiecare an de catre un board format din Asociatia Agentiilor de Publicitate din Rusia, Association of Advertisers of Russia si Public Council on Advertising. Scopul acestui eveniment este acela de a promova competitia si de a recompensa performanta in publicitate, atat la nivel national cat si regional. Juriul este format in fiecare an din personalitati recunoscute international in industria de publicitate.

 

Despre Tempo Advertising

 

Tempo Advertising este cea mai mare agentie independenta de publicitate din Romania, desemnata 2 ani la rand cea mai creativa agentie, conform AdMarket Research si castigand de doua ori distinctia de "cea mai creativa agentie a anului".

Infiintata in anul 1996, agentia a primit de-a lungul timpului peste 40 de trofee nationale si internationale. In 2002, Tempo Advertising a fost cuprinsa in The Gunn Report, alaturi de castigatorii de la Cannes, Eurobest, Clio, New York Festivals, Art Directors Club and Campaign Awards.

Tempo Advertising concepe, executa si gestioneaza campanii de publicitate integrate, asigurand clientilor sai servicii complete de creatie, productie, media, cercetare si strategie, BTL si PR. Agentia detine in portofoliu un numar important de marci, printre care se numara Agricola International, Allied Domeq (Finlandia, Teachers, Beafeter), AutoRom (Mercedes Smart), Brystol Myers Squibb (Efferalgan, Upsarin, Fervex, Upfen), Banca Comerciala Ion Tiriac, BRD Sogelease, Class Mob, Comceh, Chrysler (Chrysler, Jeep), European Foods (Regal, Viva, Olla, Naty), Flanco, Genco (Samsung), Howard Johnson Plaza Hotel, Hyundai, Loulis, MCar (Mitsubishi), Orange Romania, Panfoods (Amigo Instant, Amigo Especial and Amigo Tradicional), Premium Auto (Jaguar, Land Rover), Romcar (Ford, Mazda), Royal Brinkers (Linco, Holland, Matinal, Unirea), Scandic Distilleries (Scandic, Polar, Moscoff), United Romanian Breweries (Skol, Tuborg, Carlsberg, Guinness), KTech (Ultra PRO Computers), Unita, VISA Card.

Data publicării: 14 aprilie 2004 | 16:27
tipăreşterecomandă
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
apreciază

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by