nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Lowe pierde contul Saab in fata agentiei Leagas Delaney

Leagas Delaney a castigat pitchul pentru lansarea pan-europeana a noului model Saab 9-3 Diesel. In competitie a participat si agentia Lowe care inca o data a ratat pastrarea unui client important. Lowe va lua parte totusi la finalizarea campaniei, insa de pe banca de rezerve.

Leagas Delaney a fost principalul contracandidat al Lowe Brindfords, cu sediul in Stockholm . Lowe Brindfords are in prezent in portofoliu contul Saab in Franta, incredintat de General Motors, actionarul principal Saab.

 

Leagas Delaney Italia se va ocupa de productia campaniei, sub coordonarea directa pe parte de creatie a presedintelui Tim Delaney, in timp ce Lowe Brindfords, agentia ce se ocupa de contul Saab la nivel global, este insarcinata cu dezvoltarea campaniei pe print si posterelor.

 

Pierderea contractului reprezinta inca o lovitura pentru relatia intre agentia Lowe si General Motors. Incepand cu anul 2001 GM a trecut multe conturi importante din portofoliul Lowe Londra in curtea celor de la Delaney Lund Knox Warren.

 

Kristian Jorgensen, global advertising manager la Saab Europa, a declarat: “Pana acum relatiile noastre cu Leagas Delaney nu au fost cele mai fericite insa, in cazul de fata, am fost impresionati de fidelitatea interpretarii identitatii brandului Saab si strictetea cu care a fost respectat brieful intocmit de noi. Contributia lor pe plan strategic si de creatie vor ajuta la stabilirea pe piata a noului model 9-3 turbodiesel intr-o pozitie distincta.”

Saab se afla intr-un proces de revizuire a strategiei de marketing care include centralizarea conturilor Daewoo, Saab si Vauxhall (Opel), care totalizeaza 98 milioane de lire sterline.

Data publicării: 16 Septembrie 2004 | 12:01
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server