nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Felix Tataru a fost ales Regional Coordinator pentru Europa de Est al MAP European Network

gmp - MAP Romania a gazduit, in perioada 1-4 Aprile a.c. la Athene Palace Hilton, seminarul bianual al MAP European Network- reteaua agentiilor de publicitate independente din Europa - la care este afiliata din anul 2003.

La Seminar au participat toate agentiile din retea, reprezentarea fiind la nivel de directori generali si directori de creatie.

Dupa negocieri care au durat aproximativ 6 luni de zile intre gmp/MAP si patru agentii de publicitate din Bulgaria, A-Team a fost propusa retelei pentru a reprezenta Bulgaria. 

A Team a fost votata in unanimitate si va organiza urmatorul seminar bianual al MAP la Sofia, in luna octombrie.

Desi este agentie full service, A-team este considerata agentia nr. 1 din Bulgaria specializata in BTL, avind insa si importante conturi de ATL.

 

In sectiunea dedicata “agency updates”, Directorul de creatie al gmp-MAP Romania, Mihaela Pascu, a prezentat retelei lucrarile realizate in ultimele 6 luni pentru clienti precum Hilton, Bosch, Citibank, Interstar, Bucovina, dar si campanii necontractate.

 

La finalul lucrarilor seminarului, Felix Tataru, directorul general al gmp/MAP Romania a fost ales Regional Coordinator pentru Europa de Est. De asemenea, gmp/MAP Romania a fost desemnata sa realizeze, impreuna cu Die Geschmacksverstärker Kommunikationsagentur GmbH din Germania, un nou site de prezentare al retelei MAP European Network.

 

In prezent, agentiile din retea lucreaza pentru clienti precum Coca Cola, Procter&Gamble, Unilever, Fiat, Bosch, Siemens, Kemira, Athenee Palace Hilton, JB Martin, Silka, T-Mobile, United Utilities, XTRON etc.

Data publicării: 6 aprilie 2004 | 14:29
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by