nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Editura Comunicare.ro lanseaza Noul ghid de identitate, de Wally Olins

Editura Comunicare.ro lanseaza, pe data de 23 aprilie a.c., ora 17.00, la Libraria Carturesti, cartea lui Wally Olins Noul ghid de identitate Wolff Olins. Cum se creeaza si se sustine schimbarea prin managementul identitatii, tradusa in româneste de Stefan Liute, strategy director Grapefruit Design.

Alaturi de traducator, la lansarea primei aparitii in româneste a celui mai cunoscut teoretician si practician din domeniul identitatii corporatiste participa Hanny Bratu, director marketing communications Connex si Razvan Exarhu, publicist si general manager, Ex Aequo PR.

 

Fondator al agentiei Wolff-Olins si creatorul identitatii unor marci de prima marime precum Orange, Volkswagen sau British Telecom, Wally Olins este o figura legendara a designului britanic si a comunicarii de marketing. Activitatea sa a fost incununata cu numeroase premii si distinctii. In 1999 a primit titlul de Comandor al Imperiului Britanic.

 

Tine cursuri si seminarii la numeroase facultati de management din Europa, printre care si prestigioasa Saïd Business School de la Oxford University. Wally Olins a conferentiat anul trecut la Bucuresti, iar acum este prezent in librariile din România cu una dintre cele mai de succes lucrari de introducere in domeniul identitatii corporatiste.

 

Data publicării: 20 aprilie 2004 | 13:24
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by