nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Subway si Yahoo! arunca pe piata reclama ce taie ecranul in doua

Doi dintre cei mai importanti cumparatori de spatii publicitare in Statele Unite, reteaua de restaurante Subway si Yahoo! arunca pe piata reclama ce taie ecranul in doua.

Spoturile split-screen Subway, concepute de Fallon Worldwide, filiala din Minneapolis au inceput sa fie difuzate sambata, iar spoturile Yahoo!, realizate de Soho Square New York au iesit in eter ieri, 5 aprilie.

Spoturile Subway ilustreaza in partea stanga a ecranului produse din meniul restaurantelor Subway, iar in partea dreapta clientii descriu retetele lor favorite din meniul fast-foodurilor Subway.

Spoturile Yahoo! fac parte dintr-o noua campanie ce promoveaza Yahoo! nu ca un simplu motor de cautare ci ca un asa-numit “life-engine”. Ambele jumatati ale ecranului au drept actori diferite tipuri de utilizatori ai serviciilor Yahoo!.

“Spoturile split-screen nu reprezinta o noutate”, a declarat Mark Goldstein, chief managing officer Fallon, “insa metoda nu a mai fost folosita de nici un alt restaurant fast-food si ne-am gandit ca ar fi un mod potrivit de prezentare a ultimilor produse Subway”.

Nissa Anklesaria, purtator de cuvant Yahoo! spune ca tehnica spoturilor split-screen permite evidentierea diversitatii tipurilor de utilizatori pe care ii are Yahoo! si totodata diversitatea serviciilor pe care le pune compania la dispozitia acestora.
Data publicării: 6 aprilie 2004 | 14:35
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by