Doi dintre cei mai importanti cumparatori de spatii publicitare in Statele Unite, reteaua de restaurante Subway si Yahoo! arunca pe piata reclama ce taie ecranul in doua.
Spoturile split-screen Subway, concepute de Fallon Worldwide, filiala din Minneapolis au inceput sa fie difuzate sambata, iar spoturile Yahoo!, realizate de Soho Square New York au iesit in eter ieri, 5 aprilie.
Spoturile Subway ilustreaza in partea stanga a ecranului produse din meniul restaurantelor Subway, iar in partea dreapta clientii descriu retetele lor favorite din meniul fast-foodurilor Subway.
Spoturile Yahoo! fac parte dintr-o noua campanie ce promoveaza Yahoo! nu ca un simplu motor de cautare ci ca un asa-numit “life-engine”. Ambele jumatati ale ecranului au drept actori diferite tipuri de utilizatori ai serviciilor Yahoo!.
“Spoturile split-screen nu reprezinta o noutate”, a declarat Mark Goldstein, chief managing officer Fallon, “insa metoda nu a mai fost folosita de nici un alt restaurant fast-food si ne-am gandit ca ar fi un mod potrivit de prezentare a ultimilor produse Subway”.
Nissa Anklesaria, purtator de cuvant Yahoo! spune ca tehnica spoturilor split-screen permite evidentierea diversitatii tipurilor de utilizatori pe care ii are Yahoo! si totodata diversitatea serviciilor pe care le pune compania la dispozitia acestora.