OpenAd.net si-a prezentat ultimul pitch pe data de 3 decembrie 2004 la Festivalul de publicitate AdPrint care a avut loc in Poiana Brasov, Romania. OpenAd.net, depozitul global de idei care ofera creativilor din intreaga lume o platforma online gratuita pentru vanzarea coceptelor creative, reaminteste creativilor romani sa continue sa aduca noi idei pentru ultimul pitch, “Cars Looking for Ads”. din Romania s-au facut deja cateva inscrieri de nivel foarte bun. Creativii au posibilitatea sa castige unul dintre cele trei premii in bani care impreuna totalizeaza 2000 €. Toate ideile trebuie inscrise pana pe 1 ianuarie 2005.
Dandu-si seama de imensul potential de creativitate din Romania, OpenAd.net a venit la Festivalul AdPrint pentru a atrage cateva dintre cele mai mari talente creative din Romania. Serban Alexandrescu de la agentia Headvertising vede in OpenAd.net “un potential enorm de a expune si vinde idei valoroase intregii lumi.” OpenAd.net a fost impresionat de ceea ce AdPrint avea de oferit in ceea ce priveste creativitatea si atmosfera, iar acum ii invita pe toti creativii din Romania sa isi prezinte ideile la actualul pitch pentru masini, pana la inceputul lui ianuarie 2005. Chiar si inainte de Adprint, Romania isi demonstrase deja aptitudinile creative la OpenAd.net, cand Adrian Rugina a primit un premiu in bani pentru campania de publicitate integrata Addicted to Klasse la pitchul pe care OpenAd.net l-a tinut in august 2004 pentru Mercedes A Classe.
Ambitia OpenAd.net este de a reprezenta centrul nervos al libertatii de creatie atat pentru talentul creator, cat si pentru clienti. Pentru acestia, OpenAd.net inseamna o cale mai rapida sa obtina idei bune si o mai mare flexibilitate, chiar si pentru un buget mic. Sa cumperi idei de la OpenAd.net este un mijloc eficient din punctul de vedere al costurilor si timpului sa fii la curent cu ultimele tendinte, sa stabilesti contacte si sa auzi de cele mai noi talente. Andrei Bortun, directorul Festivalului AdPrint crede ca OpenAd.net este “o alternativa ce are ca scop principal sa ofere oamenilor si agentiilor de publicitate noi posibilitati de a se demarca si de a-si comunica valoarea in intreaga lume.”
Misiunea OpenAd.net's este sa ajute brandurile si ideile sa se intalneasca, iar realizarea acestui lucru prin pitch reprezinta un punct de pornire pozitiv in comunicarea globala dintre companii si creativi. De la crearea sa, OpenAd.net a sustinut cu success 10 pitch-uri in toata Europa, Marea Britanie, India si America Latina, iar castigatorilor li s-a oferit totul de la premii in bani pana la posibilitatea de a isi produce gratuit reclama TV, cat si recunosterea propriilor idei publicitare. Pitch-urile tinute pe OpenAd.net au devenit o modalitate de success ca sa se obtina idei pentru publicitate, marketing si servicii de design, pana ca site-ul sa fie oferit spre vanzare in primavara lui 2005. Potrivit Andreei Guidea de la BRD Romania, “A fost o mare supriza sa descopar la Festivalul AdPrint Festival, aici in Brasov, aceasta sursa generoasa de idei interesante care este OpenAd.net. El reprezinta cu siguranta un instrument foarte util pentru noi.”
OpenAd.net a sustinut si un pitch pentru creativiii din India, la care au fost inscrise 122 de idei foarte bune. Smart ForFour (SI), Tammy Fashion (Marea Britanie) cat si Lastmintue.com (Marea Britanie) au achizitionat solutii publicitare creative prin intermediul pitch-urilor tinute pe website-ul OpenAd.net.
Pentru mai multe informatii despre pitch vizitati www.openad.net.
OpenAd.net, galeria online pentru idei destinate serviciilor de publicitate, design si marketing, expune spre vanzare idei care nu se refera la nici un brand si care nu au mai fost publicate. Ideile vin de la persoane din intreaga lume care le inscriu gratuit. O idee OpenAd.net poate fi solutia la o problema de comunicare sau doar o parte a procesului creativ.
Persoana de contact:
Tamara Cestnik
PR Manager
tel.: +386 1 20 02 520