nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Publicitarii iau in desert numele Domnului

O campanie publicitara lansata de curand a starnit furia clericilor englezi. Imaginea, care promoveaza o noua gama de tricouri, are in rolul principal un model „crucificat”, aproape gol, avand in fundal Catedrala Metropolitana din Liverpool .

Fotografia o are in centrul atentiei pe modelul Debbie Turpin, 23 de ani, crucificata. Sloganul printului este „Don’t sacrifice your style”.

Domnisoara Turpin afiseaza o expresie faciala torturata. Scena a fost asociata cu stilul ultimului film al lui Mel Gibson, „The Passion of Christ”.

Monseniorul Peter Cookson, decanul romano-catolic al Catedralei Metropolitane din Liverpool a declarat pentru site-ul icliverpool.icnetwork.co.uk : „este de prost gust, lipsit de respect si, daca esti credincios, constati ca este de-a dreptul o blasfemie”.

Conducerea consiliului local al orasului Liverpool s-a aratat consternata de incercarea companiei bdbx de a profita de pe urma mostenirii culturale a orasului. Consilierul Warren Bradley, membru executiv in Comisia pentru turism a declarat: „Este revoltator. Se apropie Pastele si, cu totii, ar trebui sa reflectam la invataturile Lui IIsus Christos. Celebram un an al credintei in Liverpool si nu vrem sa ne asociem cu astfel de imagini.

Compania bdbx a fost infiintata Alec Satcey, un designer in varsta de 20 de ani, care si-a exprimat sustinerea pentru aceasta campanie. El a declarat : „Lumea modei, si in special aceasta campanie, este interesata de impactul pe care il are in randul tinerilor. Totul se rezuma la declaratii care au un impact puternic; nu trebuie sa ne fie frica sa spargem canoanele clasice si sa punem la incercare conventionalul”. „Fotografia reflecta natura rebela a culturii tinerilor si sunt de parere ca tocmai tinerii vor fi aceia care vor percepe cel mai bine mesajul pe care il transmitem”.

Data publicării: 7 aprilie 2004 | 11:35
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by