1. Background
Produsul in cauza este o bere light pentru femei. Are valoare nutritiva redusa, aport caloric aproape zero si concentratie alcoolica sub 4%. Este disponibila in sticle slim, long neck, de 330 ml. Distributia este asigurata la nivel national, in urbanul mare, in supermarketuri si hypermarketuri (pret recomandat 50.000 lei), precum si in baruri, cluburi si restaurante (pret recomandat 75.000 lei).
2. Target
Core: femei intre 25 si 35 de ani cu studii superioare si venituri medii si superioare. Cititoare fidele de COSMOPOLITAN si/sau TABU, interesate de cariera, relatiile cu sexul opus si statutul femeii in societate. Extended: 25-55 de ani, cu studii medii si superioare, venituri medii si superioare.
3. Mesaj esential
"Zoe, fii barbata!" Poti sa intri in bar, sa te duci la tejghea si sa ceri o bere, fiind in tot timpul asta si barbata si feminina.
4. Obiective
Clasice, avand in vedere ca este campania de lansare a produsului pe piata: notorietate si inducerea dorintei de a incerca produsul.
5. De livrat
1. Nume
2. Logo
3. Scenariu spot TV 30"
4. Script spot radio
5. Print ad