nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Concurs

Brief de creatie de la Gavrila&Asociatii

1. Background

Produsul in cauza este o bere light pentru femei. Are valoare nutritiva redusa, aport caloric aproape zero si concentratie alcoolica sub 4%. Este disponibila in sticle slim, long neck, de 330 ml. Distributia este asigurata la nivel national, in urbanul mare, in supermarketuri si hypermarketuri (pret recomandat 50.000 lei), precum si in baruri, cluburi si restaurante (pret recomandat 75.000 lei).

 

2. Target

Core: femei intre 25 si 35 de ani cu studii superioare si venituri medii si superioare. Cititoare fidele de COSMOPOLITAN si/sau TABU, interesate de cariera, relatiile cu sexul opus si statutul femeii in societate. Extended: 25-55 de ani, cu studii medii si superioare, venituri medii si superioare.

 

3. Mesaj esential

"Zoe, fii barbata!" Poti sa intri in bar, sa te duci la tejghea si sa ceri o bere, fiind in tot timpul asta si barbata si feminina.

 

4. Obiective

Clasice, avand in vedere ca este campania de lansare a produsului pe piata: notorietate si inducerea dorintei de a incerca produsul.

 

5. De livrat

1. Nume
2. Logo
3. Scenariu spot TV 30"
4. Script spot radio
5. Print ad

tipăreşterecomandă

Citeşte:

Numarul conexiunilor la Internet a crescut cu 51,48% in primele 6 luni ale anului 2004 fata de 2003

Ultima oportunitate pentru inscrieri in competitia OpenAd

Revelion 2005 la Tipsy

ABSOLUT a prezentat in cadrul AdPrint European Festival, doua expozitii: ABSOLUT LEGENDS respectiv ABSOLUT VANILIA


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by