nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Radio 21 se repozitioneaza prin Ogilvy & Mather

Noaptea trecuta, un echipaj al politiei a descoperit in flagrant doi adolescenti, un baiat si o fata, in timp ce desenau un graffiti in cartierul Rahova. La aparitia masinii cu girofar, cei doi au fugit, lasând un urma un zid inscriptionat cu numele cântaretilor lor preferati: Christina Aguilera, Enrique Iglesias si Justin Timberlake. Martorii oculari spun ca, dupa fuga tinerilor, politistul aflat la fata locului a desenat si el sigla Radio 21 pe acelasi perete... Va mira ?

Pe noi, nu. Caci „statia de distractie” s-a transformat „No 1 Hit Radio”. Altfel spus, Radio 21, cel mai ascultat post de radio din Bucuresti, trece printr-un proces de rebranding realizat in colaborare cu agentia de publicitate Ogilvy & Mather. Proiectul a demarat in luna ianuarie a acestui an si a culminat, de curând, cu realizarea unui spot video, a unei campanii in presa si outdoor.

 

Una dintre primele transfomari aduse de rebranding este schimbarea design-ului si culorii siglei Radio 21, care s-a „copt” si a devenit din verde oranj. „E o campanie de repozitionare care a venit firesc, având drept sursa de inspiratie acel ceva care diferentiaza Radio 21 de alte posturi: flerul in a promova hit-uri” a declarat Dan Moldovan, Creative Director, Ogilvy & Mather. De altfel, Radio 21 conduce detasat de doi ani in sondajele de opinie, fiind postul cu cele mai multe hit-uri lansate si o paleta completa de genuri muzicale. „Am simtit ca e momentul sa punem punctul pe i-ul... de la hit” a completat Alexandru Macavei, Executive Director Radio 21.

Odata cu procesul de repozitionare, publicul tinta al Radio 21 s-a modificat si el. Din tineri cu vârste cuprinse intre 15 – 20 ani, 50% femei si 50% barbati, acesta a devenit un public preponderent feminin cu vârste cuprinse intre 18 si 27 de ani, având studii medii si superioare.

 

In ton cu scenariul propus, filmarile pentru spotul video regizat de Marian Crisan, nu au fost nici ele lipsite de peripetii. Copiii din Rahova s-au adunat buluc in jurul politistului care, spre marea lor mirare, desena pe ziduri. La rândul lor, soferii care treceau prin zona pe sens interzis faceau cale intoarsa de frica masinii cu girofar din spot. Totul a culminat cu un „Cine a murit, nenea?”, venit din partea unui copil care nu intelegea pentru ce atâta agitatie.

 

Echipa Radio 21 care s-a implicat in campanie a fost alcatuita din Alexandru Macavei, Executive Director si Laura Chivu. Din partea agentiei Ogilvy & Mather au participat la acest proiect: Dan Moldovan – Creative Director, Emil Comsa – Art Director, Dan Amariei – Copywriter, Roxana Popescu – Client Service Director, Roxana Gigârtu – Account Manager si Anca Steff – Account Executive.

Data publicării: 7 mai 2004 | 11:45
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Discovery si molimile

Bilele lui Turcescu valoreaza 27 de milioane de lei la Radio 21!

Ultima oportunitate pentru inscrieri in competitia OpenAd

Vernisaj la Galeria H’ART - F.A.Q. about Steve the Great

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by