nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Cu 100.000 de euro, Medicover Rombel devine Synevo

Incepand cu luna mai 2004, compania Medicover Rombel, parte a grupului international Medicover, devine marca Synevo, ca urmare a procesului de specializare a companiei pe segmentul serviciilor medicale de laborator.

Lansarea brandului Synevo e estimata la o cifra de aproximativ 100,000 Euro.

Mihaela Barbu – Director Marketing Synevo :

« Am inceput oferind in Romania servicii medicale de laborator la standarde de calitate internationale. Am continuat prin diversificarea si extinderea gamei de investigatii de laborator. In mod firesc a urmat intinderea teritoriala care în 2003 a depasit granitele Romaniei prin achizitionarea in Polonia de catre grupul Medicover a retelei de laboratoare Nova Medical Polska. Am devenit atat de specializati incat am simtit nevoia ca identitatea noastra sa o arate si astfel a luat nastere brandul Synevo. Va urma implementarea brandului Synevo si in Polonia, in paralel cu extinderea diviziei de servicii de laborator in tarile Europei Centrale si de Sud-Est. »

 

De ce Synevo?

« Cand am demarat acest proiect ne-am dorit un nume care sa nu faca trimitere directa la domeniul serviciilor de laborator, ci un nume care sa defineasca conceptul si viziunea companiei noastre. «Synevo» s-a nascut prin contopirea cuvintelor «sinergie» si «evolutie». Sinergia este conceptul care defineste strategia de dezvoltare a companiei, iar evolutia este forta care propulseaza si care provine din dorinta noastra de autodepasire.»

 

Logo-ul Synevo exprima viata si energie. Este o floare ale carei petale sunt picaturi iar in centru sta soarele. Culorile folosite in definirea identitatii marcii Synevo sunt albastru, sugerand apa ca sursa a vietii si galbenul solar, ca sursa de energie, caldura, factorul uman al activitatii noastre.

 

Sloganul campaniei de comunicare «Synevo – adauga valoare diagnosticului» sugereaza beneficiul principal al celor care apeleaza la serviciile Synevo. Acest mesaj este sustinut prin diversitatea gamei de investigatii oferite, precum si de faptul ca reteaua de laboratoare Synevo este singura din Romania care participa la 3 programe internationale de verificare a calitatii rezultatelor analizelor de laborator.

 

Identitatea Synevo a fost realizata de catre echipa de marketing Synevo impreuna cu compania Promodesign.

In luna aprilie, Synevo a incheiat un parteneriat cu compania de consultanta de imagine si public relations  Strategicom pentru dezvoltarea in 2004 a campaniei de comunicare si public relations pentru noul brand.

 

Campania de comunicare va avea componenta de ATL, BTL si PR fiind adresata in special targetului principal Synevo – medicii.

Data publicării: 6 mai 2004 | 9:38
tipăreşterecomandă

Citeşte:

test cover

ABSOLUT a prezentat in cadrul AdPrint European Festival, doua expozitii: ABSOLUT LEGENDS respectiv ABSOLUT VANILIA

Ultima oportunitate pentru inscrieri in competitia OpenAd

Craciun nordic fericit! (tot de la Coca-Cola)

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by