nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Bergenbier si McCann te duc in Portugalia la Euro 2004

McCann Erickson semneaza noua campanie "Bergenbier te invata portugheza".

Bergenbier, cea mai vanduta bere din Romania in 2003, isi duce fanii acolo unde marele fotbal se joaca – la Campionatul European de Fotbal din Portugalia. Mecanismul campaniei promotionale este unul foarte simplu. Participantii trebuie sa colecteze capace de Bergenbier care formeaza cuvantul PORTUGALIA si pot castiga pe loc unul dintre cele 11 premii a cate 2 bilete la EURO 2004 sau unul dintre miile de rucsaci Bergenbier. Ambalajele participante la promotie sunt sticlele Bergenbier de 0,5l si Q-Pack-urile de 1l si 1,5l.

 

Noutatea adusa de McCann prin aceasta campanie este ca, desi in esenta comunica o promotie, mesajul merge mult mai in profunzime, promovand atat valorile brandului - atitudinea masculina si prietenia – cat si intarind legatura dintre Bergenbier si iubitorii fotbalului. De asemenea, originalitatea campaniei vine si din spumoasele dialoguri romano-portugheze, intr-un umor de buna calitate, cu poante inteligente, pline de savoare.

 

“Trebuia sa facem o legatura intre Bergenbier si excursiile cu destinatia Portugalia. Pentru publicul nostru tinta, elementul de identificare a acestei tari este limba, care seamana cateodata cu o romana vorbita cu un accent ciudat“, declara Alexandru Dumitrescu, Creative Planner McCann.

“Inca de pe vremea primelor telenovele braziliene au circulat o groaza de bancuri pe seama unor replici care ne sunau ca o stalceala a cuvintelor romanesti. Noi am exploatat aceasta sursa de umor si i-am pus pe cei trei prieteni Bergenbier sa vorbeasca o romano-portugheza aproximativa, in asteptarea excursiei pe care urmau s-o castige”, incheie Alexandru Dumitrescu.

 

Campania cuprinde 2 spoturi TV (de 15 si, respectiv, 30 de secunde) avandu-i ca actori principali pe cei trei prieteni Bergenbier, 2 spoturi radio, cu o varianta de voice-over in limba romana si cealalta in portughezo-romana si materiale la punctele de vanzare.

 

Campania de comunicare, avand componenta de media asigurata de Universal McCann, se deruleaza intre 1 aprilie si 31 mai 2004 pe majoritatea canalelor TV: Antena 1, Prima TV, Pro TV, Romania 1, TVR 2, MTV si TV Sport.

Echipa implicata din partea agentiei in acest proiect este formata din: Alexandru Dumitrescu – Creative Planner; Titus Dumitrescu – Copywriter; Florina Moise – Art Director, Octavian Stavila – Audio Video Manager; Mirela Angelescu - Account Supervisor si Gabriela Alexandrescu - Junior Account Executive.

Casa de productie: Multimedia Est

Regizor: Alexis Sweet

Director de imagine: Tudor Lucaciu

 

Echipa Interbrew este reprezentata de: Mihai Ghyka - Director Marketing, Steliana Matei – Senior Brand Manager, Emma Anghel – Junior Brand Manager.

Data publicării: 23 aprilie 2004 | 10:47
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Bilele lui Turcescu valoreaza 27 de milioane de lei la Radio 21!

Craciun nordic fericit! (tot de la Coca-Cola)

Ultima oportunitate pentru inscrieri in competitia OpenAd

ABSOLUT a prezentat in cadrul AdPrint European Festival, doua expozitii: ABSOLUT LEGENDS respectiv ABSOLUT VANILIA

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by