nu-i aşa că te preocupă imaginea?

martie

Noul iPod cucereste lumea

Luna aceasta Apple a venit cu noi spoturi care vor sustine campania de promovare la nivel mondial a celui mai recent produs al companiei, iPod.

Apple se zbate sa ramana in fruntea pietei de produse media digitale iar campania de marketing aflata in desfasurare vine sa amplifice “febra” pe care a produs-o pe piata de profil noul iPod. In Marea Britanie Apple a cumparat spatiu publicitar in magazine precum Virgin Megastore, refugii de autobuz precum si in metroul londonez. In acelasi timp Japonia este asaltata de o mare de spoturi iPod pline de culoare, care succed campania pe radio. Conform siteului appleinsider.com si Franta va fi invadata de reclamele iPod chiar inainte ca produsul sa ajunga pe piata Europeana.


Potrivit unor surse din interiourul companiei, Hewlett-Packard, care a semnat o intelegere cu Apple va comercializa o versiune proprie a popularului music-player si, mai tarziu, anul acesta, va demara o campanie proprie de promovare a iPod.


iPod mini, care a inregistrat chiar inainte de lansarea de luna trecuta peste 100 de mii de comenzi ameninta postura de lider a primei versiuni a produsului din care s-au vandut numai 125 de mii de exemplare pana la sfarsitul primului sfert al anului fiscal in care a fost lansat.

Data publicării: martie 2004
tipăreşterecomandă

Citeşte:

ABSOLUT a prezentat in cadrul AdPrint European Festival, doua expozitii: ABSOLUT LEGENDS respectiv ABSOLUT VANILIA

Mos Craciun a ajuns DEJA la IMAGOO!

Un spot cu “vino-n-coa” de la Victoria’s Secret

Nestle isi consolideaza contul media pentru Statele Unite


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by