nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Nestle isi consolideaza contul media pentru Statele Unite

Nestle isi consolideaza contul de media planning si media buying, estimat in momentul de fata la 500 de milioane de dolari americani.

Zenith Optimedia, parte a grupului Publicis, este noul partener Nestle. Acest parteneriat nu va afecta relatiile companiei elvetiene cu alte agentii de publicitate sau parteneri media, dupa cum spun oficiali Nestle.

 

Decizia este anuntata la o luna dupa ce retailerul de produse alimentare elvetian a facut publica o infuzie de 1,5 miliarde dolari in actiunile de media planning si media buying. De aceste actiuni se ocupa Zenith Optimedia si Group M, parte a WPP.

 

 

Decizia Nestle reprezinta inca o lovitura puternica pe care o primeste Interpublic, respectiv Universal McCann, care anul acesta au inregistrat esecuri majore in conditiile in care mai multi clienti au revizuit conturile publicitare dand castig de cauza competitorilor directi ai IPG si McCann. Astfel, Initiative Media a pierdut contul media Unilever pentru Europa de Vest, in valoare de 650 de milioane de dolari. Oficiali Interpublic au declarat ca grupul are in vedere elaborarea unei noi strategii pentru operatiunile media ale companiei.

 

In 2003 Nestle a cheltuit 470,5 milioane dolari pentru spatii media in SUA si 297 milioane din Ianuarie pana in Iulie 2004, arata un raport TNS Media Intelligence/CMR.

Data publicării: 15 Decembrie 2004 | 10:42
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server