nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Leo Burnett, aspirator de trofee la Portoroz

Agentia Leo Burnett Advertising din Praga a castigat marele premiu “Agentia anului 2004” la Festivalul Golden Drum de la Portoroz din Slovenia, incheiat la sfarsitul saptamanii trecute.

Leo Burnett este marele castigator la Portoroz, recidivand pentru a treia oara in trei ani la Festivalul din Slovenia .

 

Leo Burnett & Target Romania s-a clasat pe locul al doilea, iar Leo Burnett Varsovia s-a clasat pe cel de-al treilea loc al podiumului.

 

Premiu Golden Net pentru cea mai buna retea internationala de publicitate a fost adjudecat tot de Leo Burnett, prestigioasa retea de publicitate marcand o victorie spectaculoasa, probabil cea mai rasunatoare din istoria acestui festival.

 

In Grupa A - TV Ads, premiul Golden Drum a revenit agentiei Grey Worldwide din Cehia, pentru spotul “Korunni Neperliva” relaizat pentru clientul Alphaduct.

 

In Grupa B - Print ads - Golden Drum a intrat in posesia Leo Burnett Praga pentru “Crime and Punishment” for Public Library.

 

In Grupa C - Radio ads –nu a fost acordat premiul Golden Drum, o singura lucrare intrata in concurs fiind premiata cu argint: CCP, Heye Werbeagentur, pentru o campanie avand ca subiect persoanele cu handicap.

 

Print House Riga si-a adjudecat Golden Drum in the Grupa E - Media Awards - pentru “Aromatic Tram”, client Jacobs Kronung.

 

Golden Drum TV Promo Award (Grupa F – TV Promo) a revenit Premiere Fernsehen Germania pentru “Bon Jovi” si  LNK TV Lithuania pentru “If the perfect film lasted one minute”.

 

In Grupa W - Advertising Campaigns - au concurat 95 de campanii. Juriul acestei sectiuni a desemnat sapte campanii castigatoare ale Golden Watch Award. Printre directorii de creatie care au fost premiati se numara si creativul roman de la Leo Burnett, Bogdan Naumovici.

Dintre agentiile romanesti care au avut lucrari inscrise la Portoroz, Leo Burnett, McCann-Erikson si NextCap s-au intors cu mai multe trofee.

 

Leo Burnett Romania a castigat premii cu lucrarile: "Pisica" - brand Eukanuba/client Innovet; "Extra Energy"- brand Prigat Activ/client QAB; -"Barca" - brand Prigat Activ/client QAB; "Volanul" - brand/client Antena 1; "Cainele" - brand/client Muzeul Antipa.

 

McCann-Erickson Romania a fost premiata pentru lucrarile: "Fiare pentru fiara din tine" - brand Sprite/ client Coca-Cola si "Nunta" - brand/ client MTV.

 

NextCap a castigat un premiu pentru "Tatuajul" - brand Hanul Ars/ client Eurocafe.

Data publicării: 11 Octombrie 2004 | 12:50
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Inca un rand de (la) Timisoreana!

Un nou nume in pleiada celebritatilor ce promoveaza McDonald’s - Heidi Klum

Mmd Public Relations a fost desemnata “Noua agentie europeana de consultanta a anului” prin intermediul The Holmes Report

ABSOLUT a prezentat in cadrul AdPrint European Festival, doua expozitii: ABSOLUT LEGENDS respectiv ABSOLUT VANILIA


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server