Leo Burnett, aspirator de trofee la Portoroz

Agentia Leo Burnett Advertising din Praga a castigat marele premiu “Agentia anului 2004” la Festivalul Golden Drum de la Portoroz din Slovenia, incheiat la sfarsitul saptamanii trecute.

Leo Burnett este marele castigator la Portoroz, recidivand pentru a treia oara in trei ani la Festivalul din Slovenia .

 

Leo Burnett & Target Romania s-a clasat pe locul al doilea, iar Leo Burnett Varsovia s-a clasat pe cel de-al treilea loc al podiumului.

 

Premiu Golden Net pentru cea mai buna retea internationala de publicitate a fost adjudecat tot de Leo Burnett, prestigioasa retea de publicitate marcand o victorie spectaculoasa, probabil cea mai rasunatoare din istoria acestui festival.

 

In Grupa A - TV Ads, premiul Golden Drum a revenit agentiei Grey Worldwide din Cehia, pentru spotul “Korunni Neperliva” relaizat pentru clientul Alphaduct.

 

In Grupa B - Print ads - Golden Drum a intrat in posesia Leo Burnett Praga pentru “Crime and Punishment” for Public Library.

 

In Grupa C - Radio ads –nu a fost acordat premiul Golden Drum, o singura lucrare intrata in concurs fiind premiata cu argint: CCP, Heye Werbeagentur, pentru o campanie avand ca subiect persoanele cu handicap.

 

Print House Riga si-a adjudecat Golden Drum in the Grupa E - Media Awards - pentru “Aromatic Tram”, client Jacobs Kronung.

 

Golden Drum TV Promo Award (Grupa F – TV Promo) a revenit Premiere Fernsehen Germania pentru “Bon Jovi” si  LNK TV Lithuania pentru “If the perfect film lasted one minute”.

 

In Grupa W - Advertising Campaigns - au concurat 95 de campanii. Juriul acestei sectiuni a desemnat sapte campanii castigatoare ale Golden Watch Award. Printre directorii de creatie care au fost premiati se numara si creativul roman de la Leo Burnett, Bogdan Naumovici.