nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

AutoExpert in “Turul Romaniei cu Dacia Logan”

Revista AutoExpert a organizat in perioada 1- 4 octombrie “Turul Romaniei cu Dacia Logan”. Evenimentul a beneficiat de parteneriatul emisiunii “AutoClub” (TVR), sponsor principal fiind  Texaco Lubricants Romania.

Revista AutoExpert si-a mai trecut in palmares un eveniment de anvergura. La inceputul lunii octombrie, sapte masini conduse de echipa AutoExpert au pornit din Bucuresti pentru un mega test-drive desfasurat pe o distanta de aproape 2.000 de kilometri. Itinerariul a cuprins peste 40 de localitati din Romania si a durat patru zile.

 

Interesul crescut pentru noul automobil Dacia Logan a condus la crearea unui val de opinii pro si contra capacitatilor tehnice ale acestuia. Au fost puse la indoiala calitatile noului model, au fost facute complimente la adresa acestuia, s-au spus pareri, s-au luat decizi, s-au dat verdicte…Insa nimeni nu a testat Dacia Logan in conditii de trafic reale – si nu neaparat usoare - , pe distanta mare si pe o perioada indelungata.

 

Am creat un precedent

 

Revista AutoExpert si-a propus sa creeze si de aceasta data un precedent care sa conduca la cresterea credibilitatii presei auto si sa ofere publicului larg, in general, si celor care sunt sau intentioneaza sa devina posesori de Dacia Logan sau oricare dintre cele sapte automobile concurente, in special, un punct de reper in luarea unei decizii sau impunerea unui verdict.

 

Revista AutoExpert, continuand conceptul pentru care a fost lansata - sa informeze, sa fie utila si sa imprime o nota de profesionalism si verticalitate – si-a propus sa faca primul drive test profesionist de pana in acest moment cu Dacia Logan, intr-un tur de forta al Romaniei.

 

Cele doua motorizari Dacia Logan, 1.4 l si 1.6 l, au fost testate in diverse conditii de trafic “cot la cot” cu automobilele concurente de pe piata romaneasca: Renault Clio Symbol, Chevrolet Kalos, Hyundai Accent, Fiat Albea si Dacia Solenza. Caravana formata din sapte automobile a parcurs aproximativ 2.000 de kilometri trecand prin toate conditiile de trafic posibile pe teritoriul Romaniei: pe autostrada, in orase aglomerate, pe drumuri de munte, pe ploaie, pe carosabil uscat, pe serpentine. Din cele 16 persoane care au luat parte la aceasta caravana, zece au condus fiecare masina cel putin 300 de km. Au fost zece stiluri de condus: mai incet, mai sportiv, mai agresiv sau mai precaut... De asemenea, cele spate automobile au fost supuse unei serii de scenarii posibile: “O vacanta cu familia”, “Automobil de serviciu”, “La cumparaturi, la supermarket”, “ La tara”. Astfel, am incercat sa descoperim plusurile si minusurile fiecarui automobil in parte in functie de posibile asteptari ale cumparatorilor.

 

Au fost evaluate calitatile dinamice si consumurile in conditiile reale si cu acelasi numar de persoane la bord. Totodata, au putut fi analizate comparativ formele si liniile de design, ergonomia si confortul fiecarui model in parte, materialele si echipamentele disponibile.

 

Prima zi – Bucuresti – Suceava

 

Plecarea caravanei a avut loc pe 1 octombrie. Cele sapte masini s-au aliniat la start si, in jurul orelor 6.00, caravana a pornit spre primul punct al traseului: Suceava. In fiecare dintre orasele intalnite pe parcurs si chiar si pe autostrada, cele sapte automobile au fost un punct de interes. Presa locala din orasele tranzitate si-a manifestat interesul pentru concluziile obtinute de echipa AutoExpert, inca dupa primii kilometrii parcursi. In orase ca Buzau, Ramnicul Sarat, Focsani, Bacau, Roman, Falticeni sau Suceava, Caravana AutoExpert a facut un tur prin centrul acestora, a stationat in pietele centrale pentru cel putin 30 de minute pentru a oferi informatii presei si localnicilor interesati.

Aparitia celor sapte autoturisme si a echipei AutoExpert a provocat interesul crescut al publicului pentru Dacia Logan si concurenta ei.

Prima etapa a caravanei a supus autoturismele la un traseu de viteza, atat pe drumul european ce leaga Bucurestiul de Suceava, cat si pe pista de karting a Clubului Selena Bacau. La Selena Bacau, a fost testata viteza celor sapte autoturisme pentru a analiza comportamentul acestora in conditii de viteza mare si viraje stranse, dar mai ales pentru a verifica stabilitatea masinilor.

 

Ziua a doua – Suceava – Oradea

 

Cea de-a doua zi a avut darul de a supune automobilele la conditii de trafic cu totul deosebite: viraje stranse, traseu de munte cu drumuri in panta si in rampa. Tot in cea de-a doua zi, caravana a fost “udata” de ploaie – semn ca si fortele divine ne sustin in desavarsirea unui test complet, cu toate conditiile posibile de vreme nefavorabila. In noua situatie, automobilele au trebuit sa faca fata unui carosabil ud, motiv de diferentiere intre cele sapte automobile in functie de comportamentul lor. Si locuitorii zonelor tranzitate in aceasta zi s-au dovedit extrem de interesati de a vedea Dacia Logan si concurenta sa intr-un singur loc. Astfel ca echipa AutoExpert a fost nevoita sa stea cu mult peste cele 30 de minute programate pentru stationarea in fiecare dintre orasele tranzitate.

 

Ziua a treia – Oradea – Baile Herculane

 

Drumul spre Baile Herculane a supus automobilele la un tip de trafic aglomerat, apropiat de specificul zilelor de vacanta. Deja numarul kilometrilor parcursi se adunasera simtitor, au inceput sa apara si primele concluzii...se conturau avantajele si dezavantajele fiecarui automobil. Insa testul nu se incheiase.

 

Ultima zi – Baile Herculane - Bucuresti 

 

Ultima zi a caravanei a rezervat masinilor un traseu diferit fata de cele precedente. Dupa o serie de coborari si urcari, dupa viraje stranse si drumuri mai putin bune, caravana s-a incheiat cu autostrada Pitesti – Bucuresti unde cele sapte automobile au trebuit sa faca fata vitezei excesive, in pregatirea unui traseu pe autostrazile europene.

 

Caravana s-a incheiat cu bine neinregistrandu-se nici un incident, cele sapte masini comportandu-se bine in ciuda conditiilor de testare la care au fost supuse pe parcursul celor patru zile si cei aproximativ 2.000 de kilometri.

 

Traseul parcurs:

· ZIUA 1 (1 oct.) - Bucuresti – Urziceni – Buzau – Ramnicul Sarat – Focsani – Marasesti – Adjud – Bacau – Roman – Falticeni – Suceava

· ZIUA 2 (2 oct.) - Suceava – Gura Humorului - Campulung Moldovenesc – Vatra Dornei – Bistrita – Beclean – Dej – Gherla – Cluj Napoca – Huedin – Alesd – Oradea

· ZIUA 3 (3 oct.) - Oradea – Salonta – Chisineu-Cris – Arad – Timisioara – Lugoj – Caransebes – Baile Herculane

· ZIUA 4 (4 oct.) - Baile Herculane – Orsova – Portile de Fier I – Drobeta – Turnu Severin – Strehaia – Filiasi – Craiova – Bals – Slatina – Scornicesti – Pitesti – Bucuresti.

Mai multe detalii tehnice si de atmosfera sunt disponibile pe www.autoexpert.ro . De asemenea, in sectiunea ”wallpaper” sunt disponibile mai multe poze la calitate superioara.

 

In revista AutoExpert nr. 43, care va aparea in luna noiembrie, veti putea citi cu lux de amanunte cum s-au comportat cele sapte masini, care sunt avantajele si dezavantajele fiecaruia dintre acestea, precum si detalii privind ofertele financiare si costurile de intretinere.

Data publicării: 14 Octombrie 2004 | 21:15
tipăreşterecomandă

Citeşte:

De Craciun, Coca-Cola alaturi de tine

Banca UniCredit Romania a oferit la Ateneul Roman din Bucuresti un spectacol unic de opera cu ”Arena di Verona”

Prima saptamana de licitatii on-line pe site-ul www.nustadeoparte.ro s-a incheiat

Comunicare online si nu numai


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server