nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Noul Citroen C5 s-a lansat cu Ogilvy

Sub sloganul “100% tehnologie utila” si printr-o lansare avangardista, noul Citroen C5 a intrat si pe piata romaneasca.

“Noul Citroen C5 introduce un nou limbaj estetic pentru Citroen. Combinatia intre “ce stie sa faca” si “cum arata” ii confera noului C5 avantaje reale in segmentul D. »  declara Monica Jitariuc – Marketing Director - Automotive Trading Services, importator oficial Citroen pentru Romania.

 

Strategia lansarii noului Citroen C5 a apartinut agentiei Ogilvy&Mather, care, sub conceptul “Noul ritm. Noul Citroen C5” a dezvoltat o intreaga campanie: teaser TV, adaptare spot TV, radio, print, outdoor si direct mailing.

 

“Ne-am dorit sa ii propunem clientului ceva “fresh” si indraznet, usor diferit de o campanie de lansare obisnuita… De aceea, pe langa clasicul spot TV, am introdus si un “teasing”, menit sa ii starneasca potentialului consumator curiozitatea si interesul” spune Andreea Dumitru - Ogilvy&Mather.

Echipele care au impus “Noul ritm” si noul Citroen C5 sunt: Monica Jitariuc – Marketing Director si Bogdan Bucurescu - Director General, din partea Automotive Trading Services si Roxana Gigirtu si Andreea Dumitru – Client Service, Dragos Ometita – Art Director, Dan Amariei – Copywriter si Roxana Popescu - Managing Director, din partea Ogilvy&Mather.

Data publicării: 10 Noiembrie 2004 | 14:50
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server