Noul Citroen C5 s-a lansat cu Ogilvy

Sub sloganul “100% tehnologie utila” si printr-o lansare avangardista, noul Citroen C5 a intrat si pe piata romaneasca.

“Noul Citroen C5 introduce un nou limbaj estetic pentru Citroen. Combinatia intre “ce stie sa faca” si “cum arata” ii confera noului C5 avantaje reale in segmentul D. »  declara Monica Jitariuc – Marketing Director - Automotive Trading Services, importator oficial Citroen pentru Romania.

 

Strategia lansarii noului Citroen C5 a apartinut agentiei Ogilvy&Mather, care, sub conceptul “Noul ritm. Noul Citroen C5” a dezvoltat o intreaga campanie: teaser TV, adaptare spot TV, radio, print, outdoor si direct mailing.

 

“Ne-am dorit sa ii propunem clientului ceva “fresh” si indraznet, usor diferit de o campanie de lansare obisnuita… De aceea, pe langa clasicul spot TV, am introdus si un “teasing”, menit sa ii starneasca potentialului consumator curiozitatea si interesul” spune Andreea Dumitru - Ogilvy&Mather.