In zilele trecute, Advertising Age a decernat premiul “Marketer of the Year” iar marele castigator a fost McDonalds care in ultimul an a inrregistrat un suces enorm ca urmare a campaniei I’m lovin’ it.
“Luam in vedere sute de companii in fiecare an inainte de a decide care merita premiul cel mai mult. Sa revitalizezi o firma de calibrul McDonalds nu este usor, dar in opinia noastra, acestia au reusit” a declarat Rance Cain, redactor sef la Ad Age. Ca urmare a campaniei, McDonalds au intors trendul negativ pe care firma incepuse sa il simta.
Prima campania in seria “I’m lovin’ it” a fost lansata in toamna anului 2003 si a fost realizata de DDB (Heye & Partners) Munchen. Dupa premiera din Germania, aceasta a ajuns in 110 tari. Multe spoturi au fost facute cu
Justin Timberlake ca personaj principal, dar si multe alte vedete au fost trecute in revista in timpul campaniei. Campania nu a fost doar una foarte reusita, dar a fost prima de acest fel pentru McDonalds, care niciodata nu a investit intr-o campanie de marketing la nivel global.
“Suntem foarte mandri si flatati de premiu, mai ales datorita faptului ca acesta este unul foarte ravnit in industrie. Anul viitor vom continua sa imbunatatim strategia si speram sa inregistram sucese si mai mari” a declarat Jim Skinner, CEO McDonalds presei.