Posterul ilustreaza un grup de politisti aflati „in plina actiune” care se ascund dupa un VW Polo, ignorand celelalte masini de pe strada.
Posterul, care a mai adus si alte premii agentiei DDB Londra a fost creat de directorii de creatie Jeremy Craigen si Ewan Paterson si face parte din campania „Small but tough”. Partea de art-directing a fost sustinuta de Nick Allsop si Feargal Ballance iar copywriter-ii ce semneaza conceptul campaniei sunt Simon Veksner si Dylan Harrison.
Grand Prix-ul Outdoor al publicitatii de la Cannes a mai premiat agentia J Walter Thompson Kuala Lumpur pentru posterul intitulat „Missle Car”. Posterul a fost creat pentru postul de televiziune CH-9 Media. DDB Londra a fost singura agentie britanica ce a reusit sa castige aur la Cannes iar Lowe si Saatchi&Saatchi au obtinut cate un leu de argint pentru campaniile Nestle, respectiv Coco de Mer. DDB Londra a mai castigat argint pentru campania de presa Harvey Nichols, iar Abbot Mead Vickers BBDO a castigat un argint pentru Guinnes.
Anul acesta, la Cannes, au fost inregistrate peste 9900 de lucrari la categoria print, cu participanti din 71 de tari.