nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

“Apara-te impotriva discriminarii” cu McCann

McCann/Creative Services a realizat campania sociala “APARA-TE IMPOTRIVA DISCRIMINARII”, proiect initiat de Agentia de Monitorizare a Presei - Academia Catavencu si finantat de Fundatia pentru o Societate Deschisa.

“Principalul scop al campaniei a fost promovarea Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) si a principiilor non-discriminatorii. Desi in România sunt foarte multe categorii discriminate, le-am ales pe cele mai reprezentative cinci, criteriile fiind vulnerabilitatea lor la discriminare. Astfel, campania media s-a concentrat pe: discriminarea femeilor, a romilor, discriminarea pe criterii de orientare sexuala, a persoanelor cu disabilitati si a discriminarii pe criterii de vârsta” – declara Ciprian Necula, coordonatorul proiectului din partea Agentiei de Monitorizare a Presei - Academia Catavencu.

 

Obiectivele campaniei de contientizare “APARA-TE IMPOTRIVA DISCRIMINARII” sunt evidentierea prezentei fenomenului discriminarii in peisajul social romanesc actual – prin identificarea principalelor 5 categorii discriminate, dar si prin semnalarea faptului ca exista o legislatie in vigoare care pedepseste actul discriminatoriu si prin indrumarea victimelor discriminarii catre CNCD.

 

“Asteptam ca persoanele discriminate sau martorii actelor de discriminare sa refuze “normalitatea” acestor acte si sa reactioneze prin apelul la CNCD”, adauga Ciprian Necula.

 

Aceasta campanie a avut mai multe componente. In prima faza a proiectului, au fost publicate gratuit in Romania Libera si Jurnalul National 3 pseudo-anunturi de angajare – cu mesaje flagrant discriminatorii – avand scopul de a testa reactivitatea publicului fata de potentialele acte discriminatorii. Aceste anunturi trimit cititorul catre un numar de infoline unde apelantii primesc informatii despre campanie, despre ce este si cum se amendeaza legal actul discriminatoriu si despre CNCD. Infoline-ul a fost oferit gratuit de catre Open Public Services.

 

In cadrul conferintei de presa de lansare a campaniei “APARA-TE IMPOTRIVA DISCRIMINARII” a fost dat publicitatii si raportul "COMBATEREA DISCRIMINARII - EFICIENTA INITIATIVELOR GUVERNAMENTALE SI NEGUVERNAMENTALE", realizat de un grup de cinci experti din sfera organizatiilor neguvernamentale.

 

Campania media a fost derulata prin Universal McCann, in regim de gratuitate, si cuprinde un spot TV difuzat la TVR 1, TVR 2, National TV si TVKLumea, Prima TV, 4 spoturi radio difuzate de Radio Activ FM, Radio Bucuresti, Radio Delta RFI, Radio Total, Mix FM, RRA, Radio Star, Kiss FM si 3 vizualuri outdoor avand ca suport 30 de citylights-uri oferite de Euromedia.

 

Din echipa McCann care a lucrat la acest proiect fac parte:

Christina Costa, Client Service; Adrian Botan, Creative Director; Alexandru Dumitrescu, Head of Copy;

Radu Pilat, Copywriter; Cristina Garlan, Art Director

Casa de Productie – 411;

Regizor: Andreea Paduraru

Director of Photography: Tudor Lucaciu

Pentru informatii suplimentare despre campania “APARA-TE IMPOTRIVA DISCRIMINARII”,

accesati pagina

Data publicării: 16 Iulie 2004 | 11:08
tipăreşterecomandă

Citeşte:

ABSOLUT a prezentat in cadrul AdPrint European Festival, doua expozitii: ABSOLUT LEGENDS respectiv ABSOLUT VANILIA

BenQ sarbatoreste trei ani de existenta

Vernisaj la Galeria H’ART - F.A.Q. about Steve the Great

Mmd Public Relations a fost desemnata “Noua agentie europeana de consultanta a anului” prin intermediul The Holmes Report


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server