Printr-o strategie orientata in trei directii, BenQ isi propune sa devina unul dintre brandurile aflate in topul preferintelor consumatorilor.
Cu ocazia celei de-a treia aniversari, BenQ a anuntat in cadrul unei conferinte de presa, organizata in Taipei, strategia orientata pe trei directii pentru anii care vor urma: cresterea rapida a competitivitatii in toate domeniile de interes, strategia corporate 5C de exploatare a tendintelor pietei si a consumatorilor, precum si strategia de executie DEEP, pentru a deveni unul dintre brandurile aflate in topul preferintelor consumatorilor.
“Rapoartele BenQ arata rezultate excelente. Ultimii 3 ani au reprezentat o perioada de crestere semnificativa atat din punct de vedere financiar cat si din punctul de vedere al recunoasterii brandului, precum si castigarea a peste 58 de premii internationale de design”, a declarat K.Y. Lee, BenQ Chairman & CEO. “Ne vom pastra energia si creativitatea care definesc trei ani de munca asidua concentrata pe oferirea de produse inovatoare care indeplinesc promisiunea brandului BenQ – Distractia conteaza (Enjoyment Matters).”
Strategia corporate 5C: dincolo de traditionalul 3C
Strategia 5C va servi ca un roadmap BenQ pentru diferentierea produselor care vizeaza stilul de viata al cosumatorilor. „BenQ este unul dintre putinele branduri asiatice care depasesc bariera celor 3C (Computing, Communications si Consumer Electronics)”, a declarat Sheaffer Lee, Chief Operating Officer BenQ. “In plus fata de cei 3C, BenQ aduce in atentie tehnologia Crystal TFT si Cool Brand pentru a constitui ceea ce noi numim strategie 5C.”
Convergenta digitala reprezinta tendintele pentru viitor. BenQ previzioneaza ca stilul de viata digital al consumatorilor se va axa pe 3 zone digitale, si anume telefoane mobile, notebook-uri si televiziune digitala. Prin urmare, tehnologia Crystal TFT joaca un rol esential in toate cele trei categorii de produs. Din moment ce aceasta tehnologie reprezinta componenta esentiala pentru toate cele 3 zone, iar grupul de companii BenQ detine propria tehnologie TFT, aceasta va reprezenta, pentru BenQ, cel mai mare avantaj fata de competitie.
Folosirea strategiei de executie DEEP pentru a a deveni unul dintre brandurile aflate in topul preferintelor
BenQ are in vedere folosirea strategiei de executie DEEP pentru a creste competitivitatea brandului si pentru a continua cresterea profitabila a companiei.
Aceasta consta in:
D: Design – Convergenta extremelor, Mixul de emotie si functionalitate
BenQ adopta filozofia de design “Convergenta extremelor”. Folosing tehnologia inovatoare, BenQ imbratiseaza design-ul functional si include elementele emotionale pentru a crea sentimentul de placere estetica, dar in acelasi timp produse folositoare care au puterea de a iesi in evidenta.
E: Efficiency – Performanta mai mare
BenQ va scurta procesul dezvoltarii de produs, si va eficientiza canalul de distributie precum si actiunile de marketing pe canal. Aceasta eficienta va permite BenQ sa-si asigure profitabilitatea pe fundalul unei cresteri mai mari, precum si o pozitie mai puternica fata de competitia de pret.
E: Experience – Experienta unica a consumatorului
De la functiile, design-ul, ambalajul produselor, aparitia de noi magazine, pana la profesionistii in vanzari si serviciul post-vanzare, BenQ va imbunatati valorile consumatorului in toate directiile. BenQ va pune la dispozitie experienta sa unica complet orientata pe consumator.
P: Preference – Unul dintre brandurile preferate ale consumatorilor
Lansarea de produse de ultima generatie si la preturi accesibile, care se potrivesc perfect cu gusturile si calitatea consumatorilor, aceasta va fi metoda adoptata de BenQ pentru a imbunatati cererea produsului si adoptarea acestuia mult mai usor. BenQ crede ca acest lucru va consolida pozitia BenQ de furnizor preferat de aparatura digitala conectata lifestyle.
Despre BenQ
BenQ este lider in productia de aparate electronice pentru un stil de viata digital, cu o expertiza in domeniile afisarilor electronice, stocarilor de date, prelucrarilor de imagini, wireless si broadband.BenQ are fabrici de productie in Malaezia, Mexic, China si Taiwan. Compania are peste 15,000 de angajati in intreaga lume, intr-o puternica retea de vanzari si marketing ce strabate zona Asia-Pacific, Europa si cele doua Americi. BenQ detine facilitati de cercetare si dezvoltare in Taiwan (Hsinchu Lab), China (Suzhou Software Development Center) si California, SUA (Wireless Technology Center), avand angajati peste 2,000 de cercetatori si ingineri in orasele Suzhou, Taipei, Taoyuan, Hsinchu si San Diego. BenQ a lansat 1,738 de patente internationale. Cifra de afaceri in anul 2003 a depasit 3,6 miliarde dolari SUA. Pentru mai multe informatii despre BenQ, va invitam sa navigati pe site-ul BenQ.ro.