nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

GM lanseaza o promotie originala

General Motors a prezentat programul de marketing "Hot Button", ultimul dintr-o serie de initiative originale care tintesc o apropiere mai eficienta de consumatori. Combinand un concept inovator si strategii integrate de marketing, GM a creat un program unic prin care ofera ca premii, intr-o perioada de doua luni de zile, cel mai mare numar de vehicule puse la bataie vreodata in istorie. Incepand de astazi, clientii au posibilitatea de a castiga unul din cele 54 de vehicule GM, incluzand Hummer H2, Cadillac CTS, Pontiac GTO, Saturn VUE, Chevy SSR, Buick Rainier, Saab 9-3 si GMC Envoy. Clientii vor avea sansa de a castiga doar vizitand dealerii locali si apasand "Butonul Fierbinte" dintr-un vehicul special. GM ofera 1.000 de vehicole noi in urmatoarele 56 de zile, cu o valoare totala de aproximativ $25 milioane. Participantii la aceasta campanie trebuie sa fie in varsta de cel putin 21 de ani, sa aiba carnet de conducere, sa fie cetatean al Statelor Unite si sa viziteze unul din dealerii GM care participa la campanie. "Programul Hot Button - 1.000 de vehicole, 1.000 de castigatori, 1 Buton Fierbinte - ofera clientilor o oportunitate fara precedent de a experimenta ceea ce are GM de oferi", a declarat Steve Hill, director in cadrul companiei. "GM este singurul producator capabil sa ofere atat de multe produse diferite. Dat fiind ca sansele de castig sunt de 1la 5.500, ceea ce este mult mai bine decat cota de 1 la 14 milioane a multor loterii,stim ca aceasta promotie va atrage clientii". Programul Hot Button, conceput de McCann Worldgroup, este un efort integrat de marketing sprijinit de un plan extins de comunicare, ce include televiziunea, presa, Internet-ul, reclama prin posta si relatii publice. Sase companii McCann Worldgroup (McCann-Erickson, Momentum, MRM, Zentropy, Trans World si WeberShandwick) au lucrat in stransa legatura cu GM la acest program. Regulile oficiale ale acestei promotii sunt prezentate la adresa www.gm.com/hotbutton.htm. Campania "Hot Button" se incheie in 29 februarie.

Data publicării: ianuarie 2004
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server