BBH arunca notiunea de realitate in noua campanie Levi’s Anti-fit
Obiecte cu ar fi usa de la intrarea unei cladiri sau un scaun pot lua forme si dimensiuni ciudate in imaginatia creativilor responsabili de campania Live’s Strauss “Anti-Fit”.
Gavrila & Asociatii si Imagoo - cautam castigatorii
Interpublic inregistreaza profit dupa 3 ani
Siguranta in trafic este pusa inca o data in pericol de publicitatea outdoor
Pentru prima oara Renault s-a hotarat sa-si sustina reteaua retail britanica printr-un site dedicat
Honda lanseaza revista dedicata clientilor proprii
Restaurantele Subway sunt fortate sa dea jos Statuia Libertatii de pe “soclul” unei campanii promotionale
Nu da spaga!!! - o campanie sustinuta de Uniunea Europeana
Azi incepe Festivalul de Film de la Locarno
BBH va dezvolta un post TV dedicat pentru Audi
Tempo Advertising ia aurul cu lucrarea “Wire Free Zone” la Golden Hammer
Festivalul International de publicitate Golden Hammer a adus agentiei cel de-al doilea premiu pentru lucrarea Wire Free Zone, realizata pentru Orange Romania.