First Citizens Bank a anuntat ieri demararea unei campanii publicitare de amploare. Campania se concentreaza pe valori care au definit pana acum identitatea bancii vreme de mai bine de un secol: bun simt, integritate, seriozitate.
“Acestea sunt valorile care ne scot din multime si care s-au dovedit importante pentru clientii nostri, fie ei persoane fizice sau companii”, a declarat Lewis R. Holding, presedinte al First Citizens Bank pentru prnewswire.com. “Ad-urile care contureaza prezenta campanie transmit clar importanta pe care o acordam clientilor nostri si subliniaza intentia noastra de a stabili relatii de lunga durata cu acestia, pornind de la valorile amintite mai sus.”
Campania media include spoturi tv si radio cat si printuri in ziare si reviste.
Unul dintre printruri specifica scurt : “Bunul simt inseamna sa realizezi ca nu este nimic comun in nevoile fiecarui client” ("Common Sense is knowing there is nothing common about our customers' needs”).
Campania media este programata sa se desfasoare pe durata anului curent.
First Citizens Bank a fost fondata in 1898 si are 337 de filiale in peste 200 de orase din California de Nord, Virginia si Virginia de Vest.