nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Visa isi revigoreaza brandul pentru a reflecta mai bine noile oportunitati de plata

Liderul platilor prin carduri isi schimba structura si identitatea brandului.

Visa International a anuntat astazi planurile sale de a revigora si dezvolta identitatea si structura brandului sau. Schimbarile includ un nou aspect al celebrului logo cu albastru, alb si auriu si noi caracteristici ale design-ului cardurilor. O campanie substantiala de comunicare va avea loc pana la sfarsitul anului, cand vor aparea primele carduri si afise la comercianti purtand noul logo.

 

"In ultimii ani anvergura activitatii noastre a crescut considerabil. Inainte ne ocupam pur si simplu de cardurile de credit. Astazi, cardurile de debit si prepaid, solutiile comerciale de plata si serviciile de procesare si autorizare sunt componente esentiale ale activitatii noastre”, a declarat Christopher Rodrigues, presedinte si CEO, Visa International. "Avem nevoie sa dezvoltam modul cum brandul este utilizat pentru a permite detinatorilor de carduri si comerciantilor sa faca distinctia intre diferitele produse si servicii Visa, in acelasi timp continuand sa aiba incredere ca Visa le permite sa faca plati eficiente si sigure oriunde in lume. De asemenea, dorim sa revigoram logo-ul Visa si sa ne asiguram ca brandul Visa ramane actual si relevant.”

 

Brandul in noua versiune se va potrivi mai bine noilor tehnologii si canale de plata, cum ar fi Internetul, telefoanele mobile si echipamentele fara fir. De asemenea, va permite realizarea unui nou design pentru carduri, care va veni in completarea brandului emitentului. Binecunoscuta holograma Visa in forma de porumbel va fi mutata pe spatele cardului si va fi integrata in banda magnetica, falsificarea cardurilor devenind mai dificila si in acelasi timp lasand un spatiu mai mare pe fata cardului pe care emitentii il pot folosi pentru un nou design sau mesaje.

 

“Acestea reprezinta mai mult decat simple schimbari de design”, declara Catalin Cretu, Area Manager pentru Romania si Bulgaria, Visa International CEMEA. “Introducem o noua identitate si arhitectura de brand intr-un mod eficient din punct de vedere al costului, ceea ce va oferi mai multa flexibilitate si valoare membrilor si partenerilor nostri. Va permite mai multa inovatie si sprijin pentru produsele si serviciile noastre care sunt intr-un numar din ce in ce mai mare in aceasta industrie a platilor electronice in plina crestere”.

 

Avand mai mult de un miliard de carduri la nivel global si peste 22 de milioane de locatii de acceptare, Visa planuieste o trecere graduala la noua imagine. Noile principii de utilizare a brandului vor fi disponibile bancilor membre Visa si producatorilor de carduri in iunie in timp ce modificarile propriu-zise ale cardurilor vor avea loc in urmatorii trei ani.

 

Incepand cu a doua jumatate a anului 2005, bancile vor putea emite carduri in noul format si design, iar comerciantii vor inlocui insemnele Visa pe materialele informative si promotionale. Visa va lucra impreuna cu bancile membre, comerciantii, partenerii comerciali precum si cu autoritatile locale pentru a explica aceste schimbari.

 

’Asistam la o evolutie a brandului Visa care asigura continuitatea relevantei, inovatiei si a progresului’ a spus David Aaker, o autoritate in domeniul branding-ului la nivel global si vice presedinte Prohet. ‘Fiecare brand de top trebuie sa treaca printr-un proces periodic de recenzie. Visa isi pastreaza valorile centrale ale brandului sau, in acelasi timp largind intelesurile si relevanta acestuia pentru a putea ingloba noile oportunitati de business. Aceasta schimbare subliniaza in mare masura rolul de lider al Visa in acest domeniu. Este un exemplu deosebit de creativitate, solutii inovatoare de brand pentru oportunitatile crescande de business.’

 

Aceste schimbari de brand reprezinta 18 luni de munca, bazate pe cercetarea a mai bine de 7.000 de consumatori, comercianti, clienti comerciali si banci din 16 tari din toata lumea.

 

De-a lungul ultimilor 30 de ani, Visa a devenit unul dintre cele mai de incredere branduri din lume. Pe langa carduri, logo-ul Visa apare pe vitrinele magazinelor, pe Internet, pe telefoanele mobile, in reclamele TV precum si la evenimente majore sponsorizate in toata lumea.

Data publicării: 15 Martie 2005 | 16:07
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server