In perioada 14 martie – 15 mai 2005 Gillette Romania anunta desfasurarea promotiei „Marcheaza cu Beckham”.
Pentru aceasta promotie destinata ”performerilor”, Gillette a ales doua produse care au spart barierele performantei in materie de barbierit: aparatul de ras Gillette Mach3 Turbo si gelul pentru barbierit Gillette Series. Premiile promotiei constau in 3 excursii de 2 persoane la Madrid unde David Beckham poate fi vazut in actiune, precum si in 1.000 de produse ce poarta autograful celebrului mijlocas.
Participantii la promotie vor trimite prin SMS, la numarul 1896, codul unic de pe oricare din cele doua produse Gillette participante la promotie si vor intra automat in concurs. Castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti electronica, pe data de 20 mai 2005. Cele 3 excursii la Madrid se vor desfasura in intervalul 1 - 30 septembrie a.c.
„Legatura companiei Gillette cu sportul rege este mai mult decat consacrata, compania noastra implicandu-se activ in sprijinul fotbalului, a declarat Alexandrina Marinova, Administrator Gillette Romania. „Mai mult, anul trecut, David Beckham a devenit imaginea produselor Gillette pentru categoria premium. Compania Gillette s-a remarcat drept sustinator constant si de incredere si al fotbalului romanesc. Dintre proiectele destinate acestui sport, amintim sponsorizarea Echipei Nationale de Fotbal la Campionatul Mondial din 1998, precum si sponsorizarea meciurilor de retragere a fotbalistilor de aur ai Romaniei: Gica Hagi si Gica Popescu. Totodata, anul trecut, prin proiectul Suporter in fiecare dimineata, am avut in vedere descoperirea si pregatirea tinerelor talente in acest frumos sport. Aproximativ 200.000 USD, reprezentand 5 procente din vanzarile aparatelor de ras Gillette de unica folosinta, au fost stransi intr-un fond special destinat acestor talentati copii”, a mai precizat Alexandrina Marinova.
Produsele participante la promotie, aparatul de ras Gillette Mach3 Turbo si gelul de ras Gillette Series, sunt inovatii recente ale companiei Gillette si fac parte dintr-o serie de produse de inalta tehnologie. In ultimii 100 de ani, brand-ul Gillette a fost condus de principiul potrivit caruia intotdeauna trebuie sa existe o cale mai sigura si mai eficienta pentru a te barbieri. Iar Gillette va gasi mereu acea cale!
“Tehnologiile avansate incorporate in Gillette Mach3 Turbo ofera cel mai riguros, profund si confortabil barbierit, cu mai putina iritatie, chiar si in cazul barbieritului in sens contrar cresterii firului de par”, dezvaluie Gabriela Ticu, Trade Marketing Manager Gillette Romania. „Noutatile suplimentare ale sistemului de ras Gillette Mach3 Turbo vizeaza, in primul rand, proprietatile speciale ale materialului lamelor care reprezinta un veritabil sistem Anti-Friction. Combinand accesorii inovatoare, noul sistem poate fi catalogat drept ultima descoperire in materie de barbierit eficace si confortabil. Va invitam sa simtiti pe pielea dumneavoastra acest salt tehnologic!” a adaugat Gabriela Ticu.
Campania de comunicare pentru promotia „Marcheaza cu Beckham” cuprinde reclame TV si radio, precum si o gama intreaga de alte materiale.
Cu sediul general in Boston, Massachusets, Gillette este lider mondial in produse de ingrijire personala pentru barbati, categorie care include lame de ras, aparate de ras si alte produse aferente barbieritului. Gillette detine, de asemenea, pozitia numarul unu in lume la o serie de produse de ingrijire personala destinate femeilor, cum ar fi produse de ras si aparate de epilat. Aditional, Gillette este lider mondial in baterii alcaline si periute de dinti, manuale si electrice.