Universitatea Virtuală de Afaceri (UVA) reprezintă concretizarea unui proiect realizat de Facultatea de Comunicare şi Relatii Publice "David Ogilvy" din cadrul Şcolii Nationale de Studii Politice şi Administrative Bucureşti (SNSPA) folosind finanţarea europeană. UVA asigură servicii de instruire prin intermediul Internet-ului pentru calificarea şi recalificarea forţei de muncă, pentru a o face mai adaptabilă la nevoile de pe piaţa muncii, precum şi pentru încurajarea ocupării forţei de muncă.

Deosebit de important prin amploarea sa, proiectul a inclus realizarea identităţii grafice a UVA, creaţia materialelor de comunicare şi a site-ului web uva.ro, necesare prezentării conceptului şi atragerii de cursanţi pentru primele serii ale cursurilor. În plus, Green Pixel a produs designul cursurilor şi a suporturilor de curs, precum şi cd-ul interactiv oferit studenţilor înscrişi la UVA.


Ce am realizat ?

În urma analizei obiectivelor de comunicare şi a publicului ţintă, Green Pixel a creat logo-ul UVA şi a poziţionat-o prin sloganul "succesul se învaţă".

Logoul UVA subliniază caracterul instituţional şi educativ al UVA, reprezentând în acelaşi timp prin formă şi culori evoluţia cursantului în urma participării la cursurile de recalificare şi instruire în afaceri.

Gama de culori folosită este coerentă cu filosofia UVA - succesul într-o carieră ce începe (verde crud) trebuie să se bazeze pe o educaţie şi bază solitdă de informaţii (albastru inchis).

 

Rezultatele proiectului au constat în atingerea obiectivelor de comunicare şi operaţionale într-un timp relativ scurt (atragerea unui număr deosebit de mare de solicitări pentru locurile disponibile, crearea unei comunităţi active pe site-ul uva.ro şi derularea în condiţii optime a tuturor cursurilor UVA). Proiectul a activa concomitent în 3 zone diferite ale ţării: Bucureşti, Iaşi şi Reşiţa.

Servicii incluse: poziţionare, realizare slogan, strategie de comunicare, identitate, producţie materiale de comunicare, design web, producţie multimedia, content management, integrare platformă de e-learning.

Echipa implicată în proiect: 9 persoane.
Parteneri: Avandor, Right Image
Data lansării: Septembrie 2003

inapoi | continuare:  Banca Românească