Alinierea comunicării web la standardele practicate de către Banca Românească în comunicarea off-line. Crearea unei percepţii deosebite, favorabile, prin prezentarea băncii într-o manieră profesională, spre deosebire de alte site-uri bancare. Design sobru, elegant, menit să inspire încredere într-o instituţie financiară. Susţinerea sloganului "Împreună cu tine. Întotdeauna".

Ce am realizat ?

Strategie de comunicare online, layout design, concept, copywriting, photo-shooting pentru vizualurile homepage şi sectiunile principale ale site-ului, implementare platformă de content management Avandor Content Server, coordonare traducere conţinut.

Site-ul Banca Românească a primit premiul pentru Cel mai bun site de Bănci-Finanţe la Internetics 2004 şi nominalizare pentru cel mai bun site de prezentare - servicii profesionale la Internetics 2003.

Echipa implicată în proiect: 16 persoane.
Parteneri: Xprim Studio, Tradumond, Avandor
Data lansării: Iunie 2003

inapoi | continuare:  Domenia Credit