Banca Românească
Alinierea comunicării web la standardele practicate de către Banca Românească în comunicarea off-line. Crearea unei percepţii deosebite, favorabile, prin prezentarea băncii într-o manieră profesională, spre deosebire de alte site-uri bancare. Design sobru, elegant, menit să inspire încredere într-o instituţie financiară. Susţinerea sloganului "Împreună cu tine. Întotdeauna".
Ce am realizat ?
Strategie de comunicare online, layout design, concept, copywriting, photo-shooting pentru vizualurile homepage şi sectiunile principale ale site-ului, implementare platformă de content management Avandor Content Server, coordonare traducere conţinut.
Site-ul Banca Românească a primit premiul pentru Cel mai bun site de Bănci-Finanţe la Internetics 2004 şi nominalizare pentru cel mai bun site de prezentare - servicii profesionale la Internetics 2003.
Echipa implicată în proiect: 16 persoane.
Parteneri: Xprim Studio, Tradumond, Avandor
Data lansării: Iunie 2003