Domenia Credit
In urma unui proces de rebranding Creditul Ipotecar Româno-American a devenit Domenia Credit, propunând o nouă imagine şi o abordare diferită a procesului de creditare. Toate acestea au constituit baza de la care am pornit în a comunica online noua imagine Domenia.
Am pornit aşadar de la un brand coerent ce se susţine prin mesaje de natură personală. Am urmărit transpunerea brandului pe internet, păstrând valorile acestuia şi potenţându-le în acelaşi timp prin interactivitate.
Ce am realizat ?
În ciuda depersonalizării comunicării inerente web-ului şi a rigorii impuse de domeniul financiar-bancar în care se încadrează Domenia Credit, am construit o comunicare personală, bazată pe deschidere şi apropiere. Servicii incluse: strategie de comunicare online, layout design, concept, strategie de conţinut, mecanisme de marketing.
Site-ul Domenia Credit a fost nominalizat pentru Cel mai bun site de Bănci-Finanţe la Internetics 2004. În urma raportărilor de marketing obtinute prin intermediul instrumentelor de evaluare online implementate, in numai o lună de la lansare, Domenia Credit a lansat pe piaţă un nou produs .
Echipa implicată în proiect: 9 persoane.
Data lansării: Martie 2004