nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Mica, mica da'... ridica

Campania publicitara pentru aparate de aer conditionat miniaturale loveste in crestet audienta cu umor si exagerari.

E frig de crapa pietrele. Clientii tremura din toate incheieturile. Aerul conditionat trebuie oprit, insa nimeni nu-si poate da seama unde este. “Si, totusi, unde este aparatul de aer conditionat?”, insa nici macar anagjatii hotelului nu au reusit sa afle.

 

Acesta este mesajul pe care Hitachi incearca sa-l transmita in cea mai noua campanie TV pentru recent lansatele aparate de aer conditionat “miniaturale” Atom.

 

Potrivit lui Amit Doshi, vicepresedinte de marketing Hitachi India, noua tehnologie Lambda integrata in noul produs Hitachi permite un design ce ajuta la o mai eficienta degajare termica si o mai buna racire a aerului, toate acestea venind de la un aparat de aer conditionat care este cu 30% mai mic decat aparatele conventionale.

”Era imperativ sa comunicam si sa insistam in campanile publicitare pe dimensiunile reduse ale produsului nostru si, in nici un caz, nu trebuia lasat deoparte faptul ca, desi mic in dimensiuni, aparatul este la fel daca nu chiar mai puternic decat produsele similare conventionale. Pentru a pune in valoare aceste caracteristici am apelat la un spot care exagereaza situatia. In spot, actorii simt din plin puterea lui Atom insa nu il pot depista”, a declarat Rameet Singh Arora, account director Leo Burnett India pentru site-ul thehindubusinessline.com.

Nevoia unui spot inovativ, care sa sparga tiparele s-a tradus in productia de fata in care cele doua personaje de pe ecran ajung aproape sa-si smulga parul din cap de frig si frustrare ca nu pot depista sursa “nenorocirii” lor – mini-aparatul de aer conditionat Atom de la Hitachi.

Data publicării: 29 aprilie 2004 | 12:15
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by