Campania a fost initiata de proprietarul brandului, producatorul de confectii Perfetti Van Melle, si se vrea o sustinere in perspectiva noii game de produse Juice Wave. Partea de creatie pentru spoturile TV a fost realizata chiar de Fruittella si are ca actori principali mai multi copii care se urca pe niste tauri de jucarie si le ofera Fruittella si, ca prin minune, taurii se transforma in fructe.
Spoturile vor fi difuzate in cadrul programelor pentru copii de pe canalele ITV, Nickelodeon, Cartoon Network si Sky One si au fost produse de echipa de creatie a firmei olandeze de confectii. Campania beneficiaza de sponsorizare din partea showului Cartoon Network “Ed, Edd ‘n’ Eddy” si de o sponsorizare din partea organizatorilor Campionatului European de Fotbal prin intermediul revistei de benzi desenate The Beano and Dandy.
Promovarea pe media TV este sustinuta de un joc online pe site-urile posturilor ITV, Sky One si Cartoon Network. Agentia PHD’s Rocket se ocupa de cumpararea spatiilor de difuzare iar Reload Marketing a realizat o campanie sampling care implica mai multe caractere reunite sub denumirea “Juice Wave Fruit Patrol” si vor fi distribuite in locatii precum Chessington World of Adventures si Thorpe Park.
Campania de PR este realizata de CGI Londra iar marketingul si distributia sunt coordonate de Food Brokers. Georgina South, marketing manager Fruittella a declarat: “Toate aceste demersuri de marketing demonstreaza interesul si pasiunea pe care le investim in dezvoltarea acestui brand”.