nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Cinzano a lansat o noua sticla pentru gama de vermuturi

Cinzano, renumita marca mondiala ce apartine Grupului Campari si care ocupa cel de-al doilea loc in categoria vermuturilor in intreaga lume, si-a finalizat si imbunatatit ambalajul cu o noua si impresionanta forma de sticla.

Dupa cinci ani de la achizitionarea brand-ului de catre Campari Gruppo si dupa o munca continua depusa de Cinzano pentru a propune clientilor sai cel mai bun produs posibil, acum este vremea ca Cinzano sa se prezinte printr-o forma inedita si sofisticata a ambalajului. Scopul acestei schimbari este de a pune in relatie imaginea vermuturilor Cinzano cu produsul in sine: original si de cea mai buna calitate. Noua forma a sticlei aduce laolalta autencitatea Cinzano si simbolurile de design noi si moderne.

 

Din punct de vedere vizual, noua forma a sticlei prezinta renumita si atragatoarea eticheta Cinzano, precum si semnatura brand-ului stantata de-a lungul marginilor etichetei. Noua sticla Cinzano se remarca pe raft si comunica valorile premium mai mult ca oricand. Ambalajul special face ca Cinzano sa fie extraordinar si relevant pentru secolul XXI, fara ca brand-ul sa-si piarda atat istoria, cat si originile strans legate de Italia, o tara cu stil si frumusete.

 

Noua sticla va fi folosita pentru toata gama vermouth Cinzano, precum si pentru intreaga gama disponibila pe piata romaneasca: Cinzano Bianco, Rosso, Extra Dry. Noua sticla Cinzano are, de asemenea, caracteristici functionale: este mai usor de manevrat si este mai usor de pastrat in frigider. Indiferent de varianta de prezentare, fie ca este vorba de sticla de 0,75 l sau de cea de 1 l, nu uitati ca este recomandat ca Cinzano se fie servit rece.

Data publicării: 9 aprilie 2004 | 11:31
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by