nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Cappy Nectar intr-un nou ambalaj

Coca-Cola Romania a lansat noua grafica standardizata la nivel international pentru intreaga gama de produse Cappy.

Schimbarea graficii face parte din strategia internationala care aliniaza majoritatea sucurilor de fructe, a nectarurilor si a bauturilor racoritoare necarbonatate cu continut de fructe ale Companiei Coca-Cola, sub aceeasi umbrela, si anume: Minute Maid in principal pentru Statele Unite si Japonia si Cappy in principal pentru Europa.

 

Astfel, toate sucurile din portofoliul Cappy - Cappy Tempo, Cappy Nectar si Cappy Selectii 100% - in toate variantele de ambalaj existente pe piata romaneasca – PET, TETRA PAK, sticle de 0,25 L si can 0,2L – au  o grafica unitara, atractiva si memorabila, care subliniaza calitatea produsului si prin care este garantata diferentierea.

 

Schimbarea noii grafici a ambalajelor Cappy este adusa la cunostinta consumatorilor romani prin intermediul unei campanii integrate de comunicare, avand ca suporturi spot TV, postere, materiale la punctele de vanzare, advertoriale si publicitate neconventionala.

 

Cappy  este o marca a Companiei Minute Maid - cel mai mare producator de sucuri de fructe din lume, iar din anul 1960, parte a Companiei Coca-Cola.

 

In cei peste 60 de ani de existenta, Compania Minute Maid si-a asumat excelenta drept cuvant cheie, imbunatatind si introducand mereu noi tehnologii de obtinere a celor mai bune sucuri de fructe.  De exemplu, in 1996, compania a descoperit o noua modalitate de a pastra gustul unui fruct dulce, proaspat si zemos – aroma ce e posibila doar in mijlocul sezonului – si de a o darui consumatorilor tot timpul anului.  

 

Ca o recunoastere a calitatii, Cappy a fost ales sucul de fructe oficial al Jocurilor Olimpice si la editia de anul acesta, de la Atena.

 

Bianca Bourbon, Marketing Manager NCB, Coca-Cola Romania: “Pentru ca sucul de fructe preferat de milioane de consumatori sa fie usor de recunoscut oriunde in lume, ambalajele Cappy au adoptat acum si in Romania noua grafica standardizata la nivel international. Credem ca noua grafica va fi mai usor de recunoscut de catre consumatori si va comunica mai bine valorile marcii: energie, vitalitate, incredere, buna dispozitie, calitate”.

Data publicării: 29 aprilie 2004 | 13:15
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Vernisaj la Galeria H’ART - F.A.Q. about Steve the Great

Bilele lui Turcescu valoreaza 27 de milioane de lei la Radio 21!

Revelion 2005 la Tipsy

Campari lanseaza calendarul 2005

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by