nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Brands&Bears comunica Adevarata Aroma Winchester

Brands&Bears a creat pentru Winchester o campanie de imagine la nivel national, care isi propune sa consolideze valorile brandului.

Demarata la inceputul lunii martie si derulata in outdoor si presa, campania cu headline-ul "Winchester - Adevarata Aroma" a aparut din dorinta de a intari perceptia consumatorilor fata de aceasta tigara onesta, care intotdeauana se tine de cuvant si are un pret accesibil.

 

Sprijinita de aceste elemente, campania nationala de imagine se adreseaza consumatorului Winchester – o persoana cu un caracter puternic, traditionalist, consecvent in pareri, caruia ii place sa savureze adevarata aroma a tutunului de calitate – si nu numai.

 

Winchester detine locul trei ca si cota pe piata, fiind primul brand international produs in Romania. Aceasta campanie continua firesc drumul pe care cei doi parteneri il parcurg impreuna, drum inceput in 2003 si continuat cu castigarea pitchului ATL si BTL de la sfarsitul anului trecut.

Echipa implicata in Campania Winchester 2004 este formata din: Diana Tataru – Winchester Brand Manager, Dan Oprescu – Group Brand Manager si Dirk Boventer – Marketing Director din partea JTI International Romania SRL si Theodor Sandu – Art Director, Cezar Panait – Copywriter, Sonia Vlad – Account Executive, Emanuel Grigorcea – Client Service Director din partea Brands&Bears.

Data publicării: 5 aprilie 2004 | 10:24
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by