Desi nu este pentru prima data cind o idee dezvoltata de Scala Thompson se materializeaza intr-o campanie de comunicare implementata in mai multe tari din Europa Centrala si de Est, de data aceasta noul spot Jacobs Alintaroma – Vecinii va calatori peste tot in Europa, acolo unde cafeaua Jacobs Kroenung beneficiaza de campanii de comunicare.
Totul a inceput in Ianuarie 2004 cind Scala Thompson a participat la o competitie de creatie organizata intre birourile JWT din Europa pentru campania de comunicare Jacobs 2005.
A fost o mare mindrie si o bucurie enorma pentru noi cind am aflat ca unul dintre scripturile alese spre a fi dezvoltate de catre conducerea Kraft Europe avea ca autori echipa Scala Thompson.
Spotul a fost gata de “emisie” in August 2004, iar consumatorul roman a avut sansa sa-l vada in Januarie 2005.
Filmarile au avut loc la inceputul lunii Iulie 2004 in Berlin, sub supravegherea Directorului de Creatie Scala Thompson – Mihai Cojocaru (foto) si a copywriterului Maria Manoiu. Regizorul spotului a fost Norvegianul Anniken Lien, iar casa de productie folosita a fost Film De Luxe din Germania.