Cu cel mai divers si atractiv continut de pana acum al vreunei publicatii romanesti dedicate industriei de publicitate si domeniilor ei connexe, revista noastra va asteapta, de miercuri 3 noiembrie, la majoritatea chioscurilor din Romania.
Din cuprins: "Creative-ul: un tantar, Account-ul: doi tantari", interviu cu Pasqualle Barbella, celebrul creator al sloganului Swatch "Time is what you make of it" ; "Basescu - GMP/MAP, o alianta de familie buna"; "Publicitatea hiper-erotica, de la femeia obscena la barbatul fatal", articol de Petre Munteanu; "Si noi, oamenii de media, visam la Golden Lion" - articol de Maria Tudor, Managing Director ZenithMedia; "Golden Drum 2004 - Prestatie remarcabila a publicitarilor romani"; "Publicitatea politica - o alta chestie de creativitate" - editorial Liviu Druga; "Magnatii isi vor alege succesorul cu televizorul"; "Televiziunea dupa Big Brother"; "Publicitatea indoor"; "Viata de dincolo de publicitate"; "De pe locul 19 pe locul 1, in doar 18 luni"; "Fascinatia omului din umbra", semnat Afrodita Blasius Managing Partner Bridge Communication; "Telespectatorii prefera spoturile umoristice, ciudate, bizare - interviu cu regizorul Goran Marojevic"; "PSD ne locuieste de tembelizor"; "Toata vara Fozzie a cantat, iar eu le-am adunat"- text al coolectionarului Bogdan Cercel; "Azi, O.CATI" - din creatia artistica a Ecaterinei Orbulescu, art director la Graffiti/BBDO si multe altele...