nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Destiny’s Child va promova imaginea McDonalds

Justin Timberlake nu va mai fi imaginea companiei McDonalds. In curand campania “I’m lovin’ it” va avea o noua fata, sau mai bine zis trei noi chipuri, in forma grupului de R&B Destiny’s Child.

Grupul a semnat recent un contract cu McDonalds unde se vorbeste de numeroase spoturi TV si un turneu mondial. 
 

“Vom continua sa producem programe inovative in domeniile muzicii si distractiei. Aceste teme universale unesc oamenii de pretutindeni si aceasta noua colaborare ne va ajuta sa atingem scopul – vrem sa surprindem si sa avem numai clienti multumiti” a declarat Dean Barett, vice presedinte la McDonalds.

 

Pe langa multiple spoturi si evenimente locale pentru scopuri caritabile, Destiny’s Child va incepe un turneu mondial numit “Destiny Fulfilled and Lovin' it”. Acesta va incepe in primavera anului 2005 iar tarile vizate sunt Canada, Marea Britanie, Franta, Germania, Spania, Australia si Brazilia.

Data publicării: 10 Octombrie 2004 | 08:00
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server