nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Vibrandt creeaza ambalaje pentru ciocolata Playboy

Playboy face tot posibilul sa scape de imaginea de “dirty magazine” care este asociata permanent cu numele revistei.

In acest sens revista a anuntat lansarea unei game de ciocolata premium, care se adreseaza femeilor care au in jur de 20 de ani.

 

Ciocolata, care promoveaza brandul Playboy, va fi scoasa pe piata inaintea sarbatorilor de Craciun de Heavens Above, detinatorul licentei de comercializare, si afiseaza pe ambalaj celebrul iepuras care apare si pe linia de imbracaminte Playboy.

 

Ambalajul ciocolatei este conceput in stil retro, pe fundal negru cu un iepuras roz. Atat designul ambalajului cat si ideea atasarii unor fundite roz au fost ideea agentiei Vibrandt. Agentia va fi platita cu un procent din vanzarea produselor comercializate sub brandul Playboy.

Data publicării: 18 Noiembrie 2004 | 14:44
tipăreşterecomandă

Citeşte:

AdPrint European Festival 2004 debuteaza peste o saptamana

AdPrint - echipe de creatie din 13 tari europene si–au inscris lucrari in festival

“I’m lovin’ it” a fost sucesul anului in marketing

Ce mai lung clip animat electoral

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server