Mitsubishi Motor Sales of Canada Inc. ofera canadienilor cea mai lunga garantie vazuta in industria auto de pana acum – pana la10 ani sau 160.000 km.
Garantia este valabila incepand de anul curent si se poate transefera la noul propietar in cazul vanzarii autoturismului.
Pentru a fi siguri ca oferta e cunoscuta, conducatorii firmei au decis sa lanseze o campanie uriasa la nivel national: spoturi TV si radio, printuri. Spoturile TV au temele “Anthem” si “Draggin’ The Line” si au fost create de agentia Deutch Los Angeles. In primul spot o masina Mitsubishi este condusa prin toate conditiile meteo, pe diverse suprafete. Pe ambele parti ale drumului pot fi vazuti technicieni imbracati in rosu care stau pregati pentru a asista clientul, desi, ne asigura conducatorii firmei, nu va fi nevoie.
“Acesti oameni sunt o dovada ca Mitsubishi Motors se tine de cuvant cu sloganul “We have your back, and always have you covered”, a declarat Ian Beavis, vice presedinte de marketing al uriasei firme de autoturisme. Campania va fi lansata pe 8 noiembrie si va fi tradusa si in limba franceza.