Axe lanseaza consumatorilor sai o noua provocare – campania bodysutra se desfasoara acum in cele mai mari hypermarket-uri din Bucuresti si Brasov.
Cursurile de initiere on-line in arta seductiei pe site-ul www.bodysutra.ro si mult disputatul campionat de etalare a abilitatilor bodysutra, sunt urmate acum de o noua surpriza oferita de Axe – lectii de bodysutra cu fetele din patrula Axe in hipermarket-urile Cora si Carrefour. Cu aceasta ocazie se lanseaza set-ul cadou Axe, piesa de rezistenta in arsenalul oricarui barbat care doreste sa-si exercite puterea de seductie. Acest set cadou include un bodyspray si un gel de dus Axe, si vine in cele mai cautate variante de parfum de anul acesta: Touch si Pulse.
Campania se desfasoara in centrele comerciale Carrefour Orhideea, Carrefour Militari si Carrefour Colentina din Bucuresti cat si in nou inauguratul Carrefour Brasov. In perioada 17-29 noiembrie, campania Axe se va desfasura in centrul comercial Cora din Bucuresti, precum si in magazinele Gima din Bucuresti Mall si Plaza Romania.
Toti cei care achizitioneaza un bodyspray sau un set cadou Axe, si nu numai ei, sunt invitati in locatiile Axe pentru a se intalni cu cele mai sexy fete din patrula care le vor dezvalui secretele tehnicilor de seductie bodysutra. Mai mult decat atat, orice produs Axe cumparat atrage dupa sine numeroase premii atractive: tricouri, rucsacuri, snururi de telefon, bodyspray-uri Axe si seturi cadou Axe.
Daca proaspat incheiata campanie de initiere on-line in aceasta noua arta a seductiei a incurajat ingeniozitatea concurentilor, campania Axe desfasurata in hypermarket-uri vine in intampinarea cumparatorilor si rasplateste imaginatia si indrazneala celor care raspund provocarii directe bodysutra.
Clubul Axe