nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

POIANA propune un program de mercantizare de 5 STELE

Poiana, marca de prestigiu a Kraft Foods Romania, desfasoara la nivel national pe durata lunilor octombrie si noiembrie un program de mercantizare in peste 4 500 de supermarketuri, al carui concept a fost dezvoltat de Activ Ad Communication.

Scopul programului, derulat sub numele de “Ti-e scris in stele sa castigi!”,  este ca prin acordarea de beneficii materiale si de imagine sa se obtina respectarea de catre retaileri a criteriilor de mercantizare comunicate de Kraft Foods Romania.


In fiecare magazin, este afisat un display prin care Poiana recomanda supermarketul ca fiind magazin de trei stele, urmand ca dupa obtinerea unui anumit punctaj in urma respectarii criteriilor de mercantizare, magazinul sa obtina patru sau cinci stele.


Toate magazinele participante vor primi automat un premiu, insa cele care au obtinut patru sau cinci stele au in plus posibilitatea de a castiga prin tragere la sorti un premiu de 5 stele: un Volkswagen Touareg!

Lansata in Romania in 1995, Poiana detine pozitia de lider in cadrul segmentului de tablete de ciocolata, fiind prezenta pe piata cu 5 varietati cu lapte, alune, arahide, stafide, stafide si alune, 3 varietati cu crema si 2 varietati aerate, o inovatie pe piata romaneasca.

Activ Ad Communication, infiintata in anul 2000, este o agentie independenta de comunicare, specializata in crearea, dezvoltarea si implementarea de proiecte BTL : promotii pentru consumatorul final si pentru retaileri, organizare de evenimente, field marketing, programe de fidelizare si alte servicii conexe comunicarii BTL sau la punctul de vanzare. Activ Ad ofera atat proiecte standard, cat si proiecte cu o abordare altfel, inedita si moderna.

Data publicării: 06 Noiembrie 2004 | 16:50
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server