Grapefruit Design, o agentie romaneasca de consultanta pentru branding si design interactiv, utilizeaza de astazi o noua identitate corporatista, in urma unui proces de rebranding initiat la inceputul anului 2004. Noul nume al agentiei este Grapefruit, el intrand in uz odata cu o noua identitate vizuala si un nou site web, www.grapefruit.ro.
Evenimentul marcheaza implinirea a 5 ani de activitate a agentiei si reflecta rezultatele procesul evolutiv care a transformat compania dintr-un mic parteneriat creativ intr-un furnizor de consultanta pentru branding si design interactiv, cu peste 100 de clienti in 13 tari pe 4 continente. Noul slogan Grapefruit–“Brand matters”–ilustreaza credinta deplina in relevanta brandurilor pentru persoane si organizatii din orice domeniu de activitate.
Excelenta, inovatia si pionieratul raman valorile definitorii ale brandului Grapefruit. “In 1999, am fost prima agentie care a vorbit despre identitate de brand intr-o parte a lumii unde, toate celelalte agentii vorbeau despre logouri. Am fost primii care am vorbit despre naming cand aproape toata lumea din tara nu-l deosebea de copywriting”, isi aduce aminte Stefan Liute, Strategy Director si cofondator Grapefruit.
Grapefruit (www.grapefruit.ro) este o agentie de consultanta pentru branding si design interactiv, cu sediul in Iasi, Romania. Printre clientii romani ai agentiei se numara Connex, HP si Eli Lilly, iar clientii straini includ nume ca DDB San Francisco si International Corporate and Brand Identity Centre.