Flanco International, lider in comertul cu amanuntul de electronice si electrocasnice lanseaza astazi, la nivel national, un nou concept de retail pe piata romaneasca: "cel mai bun pret garantat".
Astfel, pentru orice bun de folosinta indelungata cumparat din magazinele sale, Flanco garanteaza cel mai bun pret. Cum se traduce in practica aceasta oferta? Daca in urma achizitionarii unui produs de la Flanco, consumatorul gaseste unul identic in magazinele concurente, la un pret mai mic decat cel platit deja catre Flanco, acesta va primi inapoi diferenta de pret. Inapoierea diferentei de pret se poate solicita in termen de 7 zile de la data cumpararii, pe baza unei cereri scrise de rambursare validata si depusa in magazinul Flanco din care a fost cumparat produsul. Oferta Flanco este valabila pana la sfarsitul acestui an.
Conceptul "cel mai bun pret garantat" a aparut pe piata ca raspuns la competitia existenta in special in sectoarele de retail care comercializeaza aceleasi categorii de produse. Studiile arata ca in majoritatea cazurilor consumatorii verifica preturile produselor in diferite magazine inainte de a face o achizitie.
Beneficiile unei astfel de oferte sunt de necontestat, atat pentru consumatori cat si pentru retaileri. "Cel mai bun pret garantat" reduce timpul acordat cumparaturilor, eliminand stresanta goana in descoperirea magazinului cu cea mai buna oferta de pret. In acelasi timp este un instrument eficient de fidelizare al consumatorilor si genereaza notorietate pentru cei ce vor oferi acest model de garantare a preturilor cele mai bune.
"Cel mai bun pret garantat", in varii forme de manifestare, a luat avant si s-a dezvoltat pe pietele occidentale in anii 90, fiind in acest moment utilizat pe scara larga in Statele Unite ale Americii, dar si in Europa de Vest si chiar ceva mai aproape de noi, in tarile Europei Centrale. In toate pietele in care a fost introdus, cel mai bun pret garantat a avut ca efect pozitiv maturizarea ofertelor competitorilor din pietele respective, prin imbunatatirea si diversificarea ofertelor de servicii conexe oferite pietei.
Marius Ghenea, CEO Flanco International: "Sunt convins ca, asa cum s-a intamplat si cu alte inovatii comerciale pe care Flanco le-a adus, in premiera pe piata romaneasca la nivel national, conceptul pe care il lansam oficial astazi va fi replicat in cateva luni nu numai de piata electrocasnicelor si electronicelor, dar si in alte domenii comerciale, tot mai variate. Acest mecanism, pe care il lansam astazi, este o dovada in plus pentru preocuparea Flanco de a fi foarte deschis la nevoile consumatorilor. este mesajul pe care dorim sa-l transmitem consumatorilor nostri. este un sistem modern, inovator pentru piata nationala romaneasca, un avantaj cert oferit de Flanco consumatorilor sai."
Campania de comunicare a acestui concept pe piata romaneasca este declinata pe mai multe suporturi media: TV, radio, outdoor, presa scrisa, precum si in magazinele Flanco din toata tara. Andreea Popa, noul Director de Marketing Flanco: "Suntem convinsi ca tratarea creativa a acestei noutati comerciale, putin "diferita", va aduce un plus de bucurie in randul consumatorilor si al pietei in general, subliniind o data in plus spiritul inovator din Flanco."
Flanco a fost si este un pionier in domeniul sau, lansand in cursul timpului, la nivel national, o serie de sisteme inovatoare de vanzare, indiferent daca este vorba despre credite de consum (fara avans, cu rate fixe, cu garantie, cu plata ratelor in magazin sau fara girant), servicii cu valoare adaugata (transportul gratuit pana in casa, sau instalarea gratuita pentru o serie de produse) sau promotii remarcabile (rata de 199 000 pentru orice produs, sau foarte produsele, cu televizor cadou). Prin ofertele comerciale si conditiile de creditare foarte atractive, Flanco si-a atras continuu un numar mare de consumatori fideli, asigurandu-si o cota de piata in continua crestere si renumele de inovator pe piata de retail din Romania.